22 Ocak 2016 Cuma

KORELİ ARKADAŞIMDAN SÜRPRİZ HEDİYE



Üç günün ardından İstanbul yine kara teslim olacağı benziyor. Gökyüzünden kar taneleri çoktan yeryüzüne düşmeye başladı bile :)



Farklı ülkelerden mektuplaştığımı bilmeyen yoktur herhalde. Zaten blog yazılarımın çoğu bunun üzerine ^-^


Bugün de sizlerle Güney Kore'den gelen bir paketimi paylaşmak istedim. Busan'lı arkadaşım benim için bir paket göndermiş ki hiç haberim bile yoktu göndereceğinden. Yani anlayacağınız benim için tamamiyle sürpriz oldu. Çok mutlu oldum:) Öyleyse hep birlikte bakalım neler gelmiiş.

 P.s:Benim için tatil iki hafta öncesinden başlamış bile olsa herkese iyi tatiller şimdiden *-*







2 yorum:

  1. Ay çok tatlı hediyeler. Güle güle kullan. Ben de hediyeleşmeyi severim ama hiç yabancı biriyle hediyeleşmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Fırsatını bulursan hediyeleşmeni öneririrm :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER