16 Ocak 2016 Cumartesi

REMEMBER - KORE DİZİ TANITIMI


Kore dizi sektöründe birçok yeni diziye rastlarız. Kimisi seyirci tarafından beğenilir, izlenilir, kimisi de beklediği seyirciyi , izleyici kitlesini alamadan sönüp gider,adını unutturur. Başrollerde Nam goong min'i ve Yoo seung ho'yu görünce diziye hemen baktım. Hem içerik hem de konu olarak gerçekten çok farklı ve ilgi çekici. Öncelikle yeni dizide kimler varmış ona bir göz atalım:)



Adı:‎ Remember 리멤버
Tür: Dram, Romantik, Aksiyon 
Yönetmen: Lee Chang-Min
Senarist: Yoon Hyun-Ho
Bölüm Sayısı: 16


OYUNCULAR

Nam Goong Min












Yoo Seung Ho

















Park Min Young













Park Sung Woong
















KONU: Woo-Bin (Yoo Seung-Ho), kişinin geçmişine yönelik olaylar ve deneyimleri, normal insanlardan çok daha fazla hatta hayatının çoğunluğunu kapsayacak derecede hatırlamasına neden olan hipertimestik sendromundan muzdariptir, gördüğü her şeyi unutmamaktadır, bu iyi bir şey gibi gözükse de onun için zararları da olacaktır. Babası (Jeon Kwang-Leol), bir otelde temizlikçi olarak çalışmaktadır.Babası ise haberi olmadan gün geçtikçe hafıza problemi yaşayacaktır. Babası bir gün bir suçla karşı karşıya gelir ve suç onun üzerine yüklenir. Woo bin babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için artık bir avukat olmuştur. Babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için de mücadele ederken , babası ise Alzheimer nedeniyle yavaş yavaş hafızasını kaybetmeye başlar. Şimdiden keyifli seyirler ^^



3 yorum:

  1. Heyooo ben geldiiim ki!!
    Kore severlerle buluşmak da ayrı keyifli oluyor!!!
    Şu an bu diziyi izliyorum daha 3. bölümdeyim :)) Merakla izliyorum bakalım neler olacak, kalemine sağlık, bana da beklerim ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiinn öyleyse hehe :)
      Dizi mükemmel devam ediyor.çok heyecanlı ve entrikalarla dolu. Blogunu sabırsızlıkla takip edeceğim ^-^

      Sil
    2. Hoş buldum, hihihi, kaynaşırız işte :)))

      Sil

 

BİRPEMBESEVER