4 Ocak 2016 Pazartesi

UNIVERSAL STUDIOS JAPAN // The Wizarding World Of Harry Potter





Birpembesever'den merhabalar!! Ne yazık ki okulda final haftam bugün itibariyle başlamış bulunmakta. :(  Bu yazı yazmama tabi ki engel değil. Bu haftanın hemmen geçmesini istiyorum. 

Başlıktan da anlaşıldığı üzere bugün sizlerle birlikte Japonya'da ki Universal Studios 'ına göz atacağız.Çok yakın zamanda Japonya'da ki arkadaşım yoğunn işinden fırsat bularak haftasonunu buraya gezi düzenleyerek geçirdi. Ben gidememiş olsam da bana yine oranın fotoğraflarıyla eşlik etti :). Sizlerle de paylaşacağım resimler Harry Potter'ın filmlerinden efsane olmuş meşhur kale , Dumbledore'un ofisi ve daha birçok şey!! Osaka'da bulunan ve yılın her ayında dünyanın çeşitli ülkelerinden turist çekmeyi başaran bir mekan Universal Studios. Birçok filmler ve temalar süslüyor bu yeri.Kendinizi adeta filmin baş kahramanı hissetme şansı veriyor. Benim gezi rehberimde gidelecekler listesinde yerini aldı bile! Haydi birlikte resimlere göz atalım.^-^




















***Benimle yine bir Japonya gezisini paylaştığı için dostum Sayumi'ye teşekkür ederim :)








0 yorum:

Yorum Gönder

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design