14 Ocak 2016 Perşembe

ZEBRA SARASA KALEMLER

              


Yeni bir günden merhabalar! :)
Bugün hemen hemen herkes tarafından çok rağbet gören, gün geçtikçe de popülaritesi kendi fiyatı ile birlikte orantılı bir şekilde artış gösteren Zebra Sarasa kalemlerden bahsetmek istiyorum.

Bu kalemlerin üretimleri Japonya'ya ait. Hiç şaşırmadık değil mi:) Benim bu kalemleri tanımam ilk olarak Japonya'da yaşayan arkadaşımın bana hediyesinin içinde bir tane göndermesiyle başladı. Daha sonra bu kalemi çok kullandım. Tam mektup yazmalık bir kalem oldu benim için.Bu kalemlerin uç kalınlıkları da mevcut. Bana gelen kalem 0.4 idi. Ne yazık ki Türkiye'de sadece 0.7 'ler mevcut. Çok aradım ama bulamadım. Bu kalemler jel kalemler olarak da bilinirler.Gizli Bahçe serilerini biliyorsanız ve boyama yapmaya merakınız varsa kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar.

Bir gün kırtasiye alışverişi yaparken karşıma çıktı bu kalemler.Görmüşken aldım tabii:) Ve yeni favori kalemlerim, yanımdan ayıramadıklarım oldu bunlar.Kırtasiyeciler bu kalemlerin rağbet gördüklerini bildikleri için fiyatları artırıp duruyorlar. Ben ilk çıkan fiyatına göre alıyorum. 3.5 lira) İlgisi olan arkadaşlara da bu kalemleri aldığım kırtasiyenin adresini seve seve verebilirim:)

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle..









0 yorum:

Yorum Gönder

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design