8 Şubat 2016 Pazartesi

BU KALEMLER Bİ HARİKA !!

                                                               


Haftanın ilk gününden merhabalar ^-^



Yaklaşık bir aylık bir tatilim bitti. Böyle olunca tekrar okul-staj maratonuna başlayacağım -.-
Madem öyle ben de dünümü biraz alışverişle geçireyim dedim. Hazır dışarı çıkmışken de kırtasiyeye uğrayıp çok sevdiğim zebra sarasa kalemlerden alırım diye de düşünmüştüm lakin sürekli gittiğim kırtasiyede de kalemlere zam yapılmış! Artık siz düşünün gerisini arkadaşlar,kalem ve zam diyorum:D






Gerçekten o kalemlerin çok rağbet gördüğünü anlamış oldum.-.-



Ben de başka markaların kalemlerine göz gezdirdim. Kore malı bir sürü kalemler gelmişti.Ama benim dikkatimi daha farklı kalemler çekti.Onlara yöneldiğimde böyle kalemler var mıydı kırtasiyelerde diye düşündüm.Kalemi elinize aldığınızda bırakasınız gelmiyor.Yazdıkça yazası geliyor insanın.Ben de bir şeyler yazmayı,çizmeyi,resmetmeyi sevdiğim için gelmişken alayım dedim,zamlanmadan :D


Herkese mutlu haftalar şimdiden,sevgiyle kalın








2 yorum:

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design