24 Şubat 2016 Çarşamba

HAFTANIN BLOGU



Çarşamba gününden herkese merhabalar!
Geçen hafta bloggerların yazılarında gezinirken Haftanın blogunu seçme etkinliğiyle karşılaştım.Fikir çok hoşuma gitti.

Ben de bu fikirin içerisinde kendimi Korefenomeni sayesinde bulmuş oldum.Kendisine daveti için çok teşekkür ediyorum buradan *-*


Gelelim seçtiğim haftanın bloguna.
Aslında yeri benim için ayrı. Blog yazmaya başlayalı 3 ay gibi bir süreyi doldurdum. Haftanın blogunu seçtiğim blogun sahibesi Merve bloguma ilk yorum bırakandı.^^Sonrasında kendimi onun blogunda misafir olarak buldum :) Kendisini yakından tanımasam da birçok ortak ilgi alanımızın olduğunu düşünüyorum ve blogunu severek ilgiyle takip ediyorum :)





Çok cici bir bloga sahip*-* Film,dizi,anime,kitap önerilerilerini onun sayfasında güzel anlatımıyla bulmanız mümkün. Siz hala haftanın blogunu ziyaret etmediz mii? 

Hemen buraya tık tık ^^^



(Dip Not: Ygs sınavında başarılar dilerim Mervecim ♡♡♡)






10 yorum:

  1. Yaa ama ben çok mutlu oldum ki ^^ ♡♡ Kendi bloğumu görünce çok şaşırdım ^^ Çok çok teşekkür ederim :3 Hala şaşkınım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olduysan ne mutlu bana ^-^ Rica ederiimm :) ♡♡♡

      Sil
  2. merve candır can!!! yaratıcı, tasarımcı, Kore severim!!!! :))) Kalemine sağlık tuğçe, güzel seçim olmuş ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim ♡,inşallah her hafta bir blog seçeceğim ^-^

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! Teşekkür ederim.Blogunuza bakacağım,sevgiler :)

      Sil
  4. Merhabalar. Yeni bir forum sitesi açtım. Amaç ; üyelerimizin site ve sosyal medya tanıtımı yapmalarını sağlamak ve sitelerinde yayınladıkları yeni yazıları forumda üyelerimize bildirerek okuyucu kazanmasını sağlamak. Bu gruba sizleri de davet ediyorum.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER