9 Şubat 2016 Salı

PAYEDAR KAHVE



Evden dışarıya adımımızı attığımızda bir yerlerde vakit geçirmek,harcamak isteriz.Yürüyüşe çıkarak, alışveriş yaparak ya da çok sevdiklerimizle buluşarak bir yerlerde oturup çay/kahve söyleyerek muhabbet etmeyi dileriz.


İstanbul'da okuduğum için bir de üstüne Üsküdar da olunca,birçok yer keşfetme fırsatım oldu. İstanbul başlı başına çok kalabalık bir şehir ama böyle olması onun tarihi güzelliklerini,bir çok güzel mekanını keşfetme şansınızı da elinizden almıyor.

Üsküdar'a gelecek olursak,evimin biraz uzak oluşundan hayıflansam da çok başka bir yer benim için. Üsküdar'ın bana kattığı dostlarım ve onlarla geçirdiğim anılarım hep taptazedir bende.

Okul çıkışlarımızda ya da ders aralarımız da fırsatını buldukça Üsküdar'ın dar, buram buram tarih kokan,esnafın yüzünden güleryüzün hiç eksik olmadığı ve her adım başında görüp rahatlıkla kendini sevdirebilen kedilerini görmeniz mümkün.



Ben de pek sevgili blog okuyucularıma her zaman keyifle gittiğim ve içerisini,kahvesini ayrı sevdiğim bir mekandan bahsetmek istedim.Şahsen,kalabalık ortamları,yapay davranan insanların olduğu ortamları sevmem.Çok kasıntı gelir bana,rahat olamam,tuhaf hissetmeme bile sebep olur.Bazı mekanlar var ki bunlar istisnadır benim için.Bu yüzden Üsküdar'a yolunuz düşerse Payedar'a uğrayıp bir orta şekerli kahve içmenizi öneririm. :)





















3 yorum:

  1. tam kahve içmek için yapılmış bir yer. manzara, aksesuarlar hele fincanlar...afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kahvesinin yanı sıra kahve fincanlarının tatlılığına hayranım bende

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design