20 Şubat 2016 Cumartesi

SHOW ME THE MONEY





          Herkese merhabalar 

Bugün sizlere Kore'de ünlü bir programdan bahsedeceğim. 

''Show me the money''

2012 yılında başlamış olup,5.sezona  doğru yola devam edecek .

Yarışmaya halktan insanlar katıldığı gibi ünlü rapperlar da katılabiliyor.
Yarışmacılar ön elemeden geçtikten sonra artık yarışma resmen başlıyor.
Jüride ise (Jüriden daha çok yapımcı) ünlü rapperlar var .
Jüriler 

YG :TABLO ,JINUSEAN
BRAND NEW MUSIC :SAN E ,VERBAL JINT 
AOMG:JAY PARK ,LOCO
Hİ LITE:ZİCO ,PALOALTO


Ve daha sonra bu yarışmacılar istedikleri (genelde) yapımcılarla çalışmaya başlıyorlar.

4.sezonu izledim sadece ama önceki sezonlarla ilgili az çok bir şeyler biliyorum.
Ama en çok öne çıkan 4.sezondu diyebilirim.

Peki neden ?
SMTM4 daha başlamadan adından bahsedilen Mino(winner grubundan) yarışma boyunca da adından bahsettirecektir.



Birçok underground rappercı vardı bu yarışmada .Mesela..
2ne1'dan Cl ve Minzy'nin rap hocası 
Blacknut 
Basick
P-type
Innovator
Taewoon(Zico'nun abisi)

Yarışma sürecinde muhteşem şarkılar ortaya çıkmıştır.

Mino 'FEAR' feat Taeyang



Innovator 'More than a Tv star' feat LeeHi


                                      
  

En ilginç yanı ise Mino ve Zico'nun aynı yarışmada bulunması .Tabi Mino yarışmacı ,Zico ise Jüri olarak.Bilmeyenler için Mino ve Zico önceden aynı gruptaydı fakat şirketle anlaşmazlıklar çıkınca Mino gruptan ayrılıyor ve stajyer olarak YG'de yoluna devam ediyor.Fakat Zico ile arkadaşlıkları devam ediyor .




Snoop Dogg bile katılmadı denmez artık evet programa katıldı




O halde keyifli seyirler





4 yorum:

  1. Bu programı çok merak ediyorum ama raple hiç aram olmadığından izlemeye yeltenemedim bir türlü sence kesin izlemeli miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin!! Bende çok rap ile arası iyi olan biri değilim ama bu showdan sonra kulağıma hoş gelmeye başladı ^^

      Sil
  2. Fear'a bayılıyorum been!Programı isim olarak duydum ama izlemedim.Aslında ilgi çekici gibi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, program çok çok güzel. Arada geçen sözlü kapışmalar daha da heyecanlı kılıyor yarışmayı, tavsiye ederim :)

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design