16 Şubat 2016 Salı

TUĞÇE'NİN GEZİNTİ GÜNLÜĞÜ



Bugün 2016 yılının eğlenceli en mutlu günüydü. 
Malum dün olanlardan sonra arkadaşımla akşamdan istişare edip bugünkü toplantımızdan sonra bir şeyler yapma üzerinde konuşmuştuk.



Ve bugün,hava adeta mart görünümlü bir şubattı.Üsküdar bu güzel havanın keyfini sürmek isteyen çoluğu çocuğu,genci,yaşlısıyla doluydu.Biz Çengelköy'deki Çikolata&Kahve'ye gitmeye çoktaan karar vermiştik bile :)

  



Uzun zamandır Çikolata&Kahve'ye gitmeyi çok istiyordum.Ama bir türlü kısmet olmamıştı.O gün bugündü :3 Sonunda istediğim yere vardık.Bir de ne göreyim çikolatalarıyla sizi büyüleyecek bir mekan.



İç dekoru ve dışı çok mütevazi.Beklentimin üstündeydi açıkçası.Tekrar gitmek istediğimi de burda belirteyim ^-^ Biz oraya ait spesifik bir şey denemek istedik. Çikolatalı kahve-.-  Açıkçası bana çok ağır geldi. Sıcak çikolatayı ve kahveyi ayrı ayrı tüketelim arkadaşlar.Böyle ikisi birbirine yakışmamıştı,biraz fazla geldi bu-.- Ama mekanın güzelliği ve çikolataları bunu bize unutturdu :)














6 yorum:

  1. Ben de bu mekanı seviyorum. O Fujifilm İnstax kiminse çook kıskandım :) Yalnız dışını baya değiştirmişler. O üst katlar da çikolata kahveye mi ait artık merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir mekandı :) Evet üst katı alıp eklemişler,böyle daha iyi olduğuna dair yorumlar duydum.Önceki hali küçükmüş.

      Ah evet benim olur kendisi,utandım şimdi^-^

      Sil
    2. Cok iyi yapmislar. Onceden gittigimizde biraz fazla otursak gozumuzun icine bakiyorlardi alan kucuk diye. Evet, cok kiskandim valla. Bi ara tam param varken arastirdigimda fotograflarin netlik değeri dusuk diye yorum aldigimdan vazgecmistim ama ne zaman gorsem iç cekiyorum

      Sil
    3. Evet baya küçük bir mekanmış önceden,yeni hali iyi olmuş öyleyse :)
      Aslında netliğiyle ilgili bir problem yok.Uzak/yakın fotoğraf çekiliyor.Tek sorun arka planınızın çok açık renk olmaması.O zaman net çıkma sorunu oluyor.Birkaç filmim ziyan oldu bu yüzden-.-
      En kısa zamanda seninde olur inşallah^^

      Sil
  2. Ayy ne hoşmuş ya ^^ Afiyet olsun bu arada :))

    YanıtlaSil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design