26 Şubat 2016 Cuma

UMMAN'DAN MEKTUP ARKADAŞIM




Aslında bizim dostluğumuz için mektup arkadaşlığı ile başlandı denemez.Sosyal medyada birbirimizi takip eder,resimlerimizi beğenir,yorum atardık. Meaad,benim Umman'dan arkadaşım.




İstanbul hayranıdır. Türkiye'yi çok sever.Kış mevsimini hiç yaşayamadığı için çok merak eder durur.Ben de bu kış ona bol bol kar resimleri gönderdim İstanbul temalı.:) Çok beğenmişti. Temnnim inşallah bir gün yüz yüze tanışma yönünde.Çünkü benim için bir kız kardeş gibi Meaad,çok severim onu ^^



Bir gün bana mesaj atmış,attığı mesaj da mektup gönderme teklifinde bulunmuştu.Aslında biraz şaşırdım ve mutlu olmuştum.Şaşkınlığım ise arap ülkelerinden mektup arkadaşları bulmanın zor olduğu yönünde.Yani benim içinde bir ilk olacaktı ^^ Meaad'ın mesajına gelecek olursak mektup gönderme teklifinde bulunmuştu demiştim. Tabii ki kabul ettim :) Birbirimize adreslerimizi vererek en kısa zamanda ilk benim ona göndereceğimi söyledim. Gönderdiğim paketim eline ulaşmış :) Biraz aceleye gelse de çok beğenmiş gönderdiklerimi,haliyle bende çok mutlu oldum ^-^


Herkese mutlu haftasonlarıı!!












24 Şubat 2016 Çarşamba

HAFTANIN BLOGU



Çarşamba gününden herkese merhabalar!
Geçen hafta bloggerların yazılarında gezinirken Haftanın blogunu seçme etkinliğiyle karşılaştım.Fikir çok hoşuma gitti.

Ben de bu fikirin içerisinde kendimi Korefenomeni sayesinde bulmuş oldum.Kendisine daveti için çok teşekkür ediyorum buradan *-*


Gelelim seçtiğim haftanın bloguna.
Aslında yeri benim için ayrı. Blog yazmaya başlayalı 3 ay gibi bir süreyi doldurdum. Haftanın blogunu seçtiğim blogun sahibesi Merve bloguma ilk yorum bırakandı.^^Sonrasında kendimi onun blogunda misafir olarak buldum :) Kendisini yakından tanımasam da birçok ortak ilgi alanımızın olduğunu düşünüyorum ve blogunu severek ilgiyle takip ediyorum :)





Çok cici bir bloga sahip*-* Film,dizi,anime,kitap önerilerilerini onun sayfasında güzel anlatımıyla bulmanız mümkün. Siz hala haftanın blogunu ziyaret etmediz mii? 

Hemen buraya tık tık ^^^



(Dip Not: Ygs sınavında başarılar dilerim Mervecim ♡♡♡)






22 Şubat 2016 Pazartesi

GÜNEY KORE'YE ULAŞAN PAKETİM




Bugün okula giderken yolda Subin'den mesaj geldi. Subin,benim Koreli arkadaşım.Bu yıl Türkiye'ye gelme ihtimali çok yüksek.İstanbul'a gelmesi için de ısrar etmiyor değilim *-*



İki ya da üç hafta öncesinde Subin için bir paket göndermiştim. Şu sıralarda paketimin ulaşmasını beklerken güzel haberi kendisinden mutluluk dolu bir mesajla almış oldum :)





Paketimi özetleyecek olursam; abur cuburlardan oluşan bir paketti.O kadar çok beğenmiş ki çok teşekkür etti ve mutlu olduğunu belirtti.Tabii beni de çok mutlu etti ^^





İki gün öncesinde de bir festivale gitmiş.Ve bana anime sevip sevmediğimi,izleyip izlemediğimi sormuştu.Bende ara sıra izlediğimi söylemiştim..Sonrasında  Kore'de anime festivali varmış. Subin'de oraya gideceğini söyledi ve sağolsun benimle yine çok güzel fotoğraflar paylaştı.Yani gitmesem de sanki oraya onunla gitmiş kadar oldum :3 İyi ki mektup arkadaşlarım var!! ^-^


21 Şubat 2016 Pazar

#MİM2: SEN KİMSİN ?

             

Bir pazar gününden merhaba ^^

Bugün her zamanki gibi takip ettiğim bloggerların paylaştıkları yazıları okurken dikkatimi çeken  Yağmur Tozu Blog'unun sahibesi Esmanur'un  yazısı ile karşılaştım. Kendisi çok güzel bir mim hazırlamış. Ellerine sağlık ^-^

 Bu mim kendinizin  kim olduğu ile ilgili olacak.O halde bakalım Birpembesever kimdir? :)


İsmim Tuğçe, 21 yaşındayım ve üniversite 3.sınıf öğrencisiyim.Bir an önce mezun olmayı dört gözle bekliyorum*-* Çocuk Gelişimi okuyorum.Okuduğum bölümü çok seviyorum.Çocuklarla anlaşabildiğimi ve onların dilini anladığımı düşünüyorum.




Galatasaraylıyım. Ama ilk 11 i sorarsanız buna cevap veremem-.- Blogumun adından da anlaşıldığı gibi en sevdiğim renk pembe :) Koyu bir Hello Kitty severim^^ 





Duygularımı içimde saklayan biri değilim. Sevincimi ya da üzüntümü yakınlarımla paylaşırım. Paylaşmayı seven biriyim. Bir haksızlık karşısında sessiz kalamam.Bu bana ya da başka birine yapıldığında da geçerli. O yüzden birazcık hazır cevap biriyim,birazcık ama ^^






Kararlıyım.Bir şeyi kafama koymuşsam onu yaparım.Başladığım işi yarım bırakmayı sevmem. Her zaman gülümsemeyi seven biriyim.Çevremdeki insanları da güldürmeyi severim.


Basketbol maçlarını izlemekten keyif alırım. Kedileri çok severim.

Toplu taşıma araçlarında yüksek seste müzik dinleyenlerden,sakız çiğneyenlerden ve kaldırım ortasında dikili taş gibi duranlardan hiç haz etmem.-.-




Etrafımdaki insanlardan tavsiyeler almayı severim.Bu benim hayatımdaki altın kurallarımdan bir tanesidir.


Eğer bu yazıyı okuyorsan mimlendin! ^-^

Birpembesever'den mutlu pazarlar












20 Şubat 2016 Cumartesi

SHOW ME THE MONEY





          Herkese merhabalar 

Bugün sizlere Kore'de ünlü bir programdan bahsedeceğim. 

''Show me the money''

2012 yılında başlamış olup,5.sezona  doğru yola devam edecek .

Yarışmaya halktan insanlar katıldığı gibi ünlü rapperlar da katılabiliyor.
Yarışmacılar ön elemeden geçtikten sonra artık yarışma resmen başlıyor.
Jüride ise (Jüriden daha çok yapımcı) ünlü rapperlar var .
Jüriler 

YG :TABLO ,JINUSEAN
BRAND NEW MUSIC :SAN E ,VERBAL JINT 
AOMG:JAY PARK ,LOCO
Hİ LITE:ZİCO ,PALOALTO


Ve daha sonra bu yarışmacılar istedikleri (genelde) yapımcılarla çalışmaya başlıyorlar.

4.sezonu izledim sadece ama önceki sezonlarla ilgili az çok bir şeyler biliyorum.
Ama en çok öne çıkan 4.sezondu diyebilirim.

Peki neden ?
SMTM4 daha başlamadan adından bahsedilen Mino(winner grubundan) yarışma boyunca da adından bahsettirecektir.



Birçok underground rappercı vardı bu yarışmada .Mesela..
2ne1'dan Cl ve Minzy'nin rap hocası 
Blacknut 
Basick
P-type
Innovator
Taewoon(Zico'nun abisi)

Yarışma sürecinde muhteşem şarkılar ortaya çıkmıştır.

Mino 'FEAR' feat Taeyang



Innovator 'More than a Tv star' feat LeeHi


                                      
  

En ilginç yanı ise Mino ve Zico'nun aynı yarışmada bulunması .Tabi Mino yarışmacı ,Zico ise Jüri olarak.Bilmeyenler için Mino ve Zico önceden aynı gruptaydı fakat şirketle anlaşmazlıklar çıkınca Mino gruptan ayrılıyor ve stajyer olarak YG'de yoluna devam ediyor.Fakat Zico ile arkadaşlıkları devam ediyor .




Snoop Dogg bile katılmadı denmez artık evet programa katıldı




O halde keyifli seyirler





18 Şubat 2016 Perşembe

KÜÇÜK SÜRPRİZ






Merhabalar ^-^


Hiç üşenmeden kırtasiye kırtasiye dolaşabileceğimi biliyor muydunuz? Kırtasiye ürünlerini pek bir severim :) Sanırım bunu mektuplaşmama da borçluyum. Malum yurt dışına paket gönderince,gelenler arasında özellikle asya ülkelerinden çok kawaii kırtasiye ürünleri geliyor.



İstanbul'da da çok az bildiğim içerisinde japon ve kore ürünlerini de barındıran kırtasiyeler mevcut.  Kız kardeşim de ara sıra benim sevdiğim şeylere yönelik sürprizler yapıp beni mutlu eder ^-^ Yine o sürprizlerden birini yaparak bana küçük bir kırtasiye alışverişi yapmış*-*


Çok mektup yazan biri olduğum için mektup setleri almış. Hepsini ayrı beğendim ^-^ Şu anlık boş mektup setleri olabilirler ancak sahipleri için yazıldıklarında umarım onları da mutlu eder :)


Sevgiyle kalın..



17 Şubat 2016 Çarşamba

TUCK EVERLASTING - ÖLÜMSÜZ AİLE (FİLM ÖNERİSİ)



Bir akşam televizyonda kanalları değiştirirken yeni başlamış bir film ile karşılaştım.Eski dönemi yansıtan kıyafetleri, üzerinde bulunduran filmdeki kişiler dikkatimi çekmişti.Bende biraz bakayım beğenmezsem değiştiririm düşüncesiyle filmi izlemeye başladım ve bir de baktım ki film bitmiş çoktan iki saat geçmiş  bile :))

Daha sonra etkisinden çıkamadım tabi filmin-.- '' Bu nasıl bir filmdi böyle?'' dedirtti kendine.

Filmin konusu şöyle:

Varlıklı bir ailenin kızı olan Winnie Foster,ailesinden çok baskı görmektedir.Gününün çoğunu evinde geçirmekte olan Winnie birgün annesinin baskısından kurtulup özgür olmak isteyerek kendini evlerinin yakınındaki ormanda bulur.








Ormanda istediği gibi gezinir ve kısa süre sonra ormanın içerisinde kaybolur.Tam bu sırada, Jesse Tuck'a rastlar ve Winnie uzun bir aradan sonra kendine bir arkadaş edineceği düşüncesini düşündükçe mutlu olur. Jesse ve Winnie tanışırlar, ormanı birlikte keşfe devam ederler.









Ama Winnie'nin, Tuck ailesi hakkında bilmediği bir sır vardır.Tuck ailesi ölümsüzdür. Winnie bunu öğrenir. Ve kendi hayatına devam etme konusunda ya da aşık olduğu adamla kalıp kalmamak arasında kararsız kalacaktır.



**İYİ SEYİRLER :)**



 





16 Şubat 2016 Salı

TUĞÇE'NİN GEZİNTİ GÜNLÜĞÜ



Bugün 2016 yılının eğlenceli en mutlu günüydü. 
Malum dün olanlardan sonra arkadaşımla akşamdan istişare edip bugünkü toplantımızdan sonra bir şeyler yapma üzerinde konuşmuştuk.



Ve bugün,hava adeta mart görünümlü bir şubattı.Üsküdar bu güzel havanın keyfini sürmek isteyen çoluğu çocuğu,genci,yaşlısıyla doluydu.Biz Çengelköy'deki Çikolata&Kahve'ye gitmeye çoktaan karar vermiştik bile :)

  



Uzun zamandır Çikolata&Kahve'ye gitmeyi çok istiyordum.Ama bir türlü kısmet olmamıştı.O gün bugündü :3 Sonunda istediğim yere vardık.Bir de ne göreyim çikolatalarıyla sizi büyüleyecek bir mekan.



İç dekoru ve dışı çok mütevazi.Beklentimin üstündeydi açıkçası.Tekrar gitmek istediğimi de burda belirteyim ^-^ Biz oraya ait spesifik bir şey denemek istedik. Çikolatalı kahve-.-  Açıkçası bana çok ağır geldi. Sıcak çikolatayı ve kahveyi ayrı ayrı tüketelim arkadaşlar.Böyle ikisi birbirine yakışmamıştı,biraz fazla geldi bu-.- Ama mekanın güzelliği ve çikolataları bunu bize unutturdu :)














15 Şubat 2016 Pazartesi

BOL STRESLİ BİR GÜN!



Bugün haftanın ilk günü olarak güzel bir hafta geçirmek için iyi bir moralle başlayayım derken,günümün içine birden atlayıp boy gösterip ve mahvedip hatta eve vardığımda bile daha acımasız olup mahvetme uğraşında bulunan bir kişiyi tanımış oldum.


İlk ders aramdan sonra arkadaşlarımla güzel bir yemek yedik.Keyiflerimiz yerindeydi her şey çok güzeldi hava bile.Gittiğimiz mekandan kalkıp okula doğru yürüdük sohbet edip.



Neyse sonra okula vardık asansör beklerken arkadaşımla yarın gerçekleşecek staj hakkındaki toplantı ile ilgili konuşurken sohbetimize tanımadığımız bir kız dahil oldu.Şaşırdım.Şaşkınlığımı da belli ettim.Öyle mimiklerimi yüz ifademi saklayabilecek bir kişi değilim.Kısa süre sonra anladık ki bu kız diğer çocuk gelişimi grubunda okuyan biriymiş. Yan dal yapıyormuş.Aniden kız demesin mi ''siz hangi hastane de hangi gün staj yapacaksınız'',arkadaşım da cevapladı. Salı günü staj yapacağımızı öğrendi ve hemen ardı ardına adeta rap yapar gibi cümlelerini dizdirdi. ''Siz çarşambaya geçiceksiniz benim ders programıma uygun öyle oluyor da,benim okulum bir yıl daha uzar da ,(ki okulumuzda yan dal çap yapanların ya yarım dönem ya da bir dönem uzama ihtimali yüksek bu söylenmişti)gidip hocayla görüşün bu konuyu, ben bir şey yapamam da falan da filan.. Anlayacağınız kız bizim programımızı planımızı bilmeden bizi gözüne kestirip bizim adımıza ukalaca karar vermiş.



Öğleden beri bu kızla uğraştık durduk.Bölüm hocamız ve başkanımız arasında  gidip geldik. Hallolduğunu düşünerek eve geçmek için otobüse bindim.Günümün ne kadar yorucu geçtiğini düşündüm tarttım kendimce bir buçuk saat sonra sonunda evdeydim.Bir mesaj gelmişti telefonuma.Bu kız benim numaramı bulup bana mesaj atmış uzunca sonra engellemiş.


Böyle insanlara acımak bile istemiyorum. Çünkü bu tip insanlar bende ki acıma duygusunu bile hak etmezler.



14 Şubat 2016 Pazar

JAPONYA'YA ULAŞAN PAKETİM




Güzel bir pazar gününden merhabalar! Buralarda sanki erkenden bahar gelmiş gibi bir hava var.Dışarıda güneşli içinizi ısıtan sıcacık bir hava.. Yağmurlu günlerle pek barışık olamasam da bugün ki havaları pek seviyorum.


Cumartesi günü Japonya'da yaşayan arkadaşımdan mesaj aldım.Son zamanlarda Sayumi ile pek sık mesajlaşamıyoruz.Hastane de hemşire olarak çalışıyor. Ve Japonya iş konusunda, çok sıkı denetleyici bir sisteme sahip anladığım kadarıyla.Boş vakti yok denecek kadar az. Böyle olunca bizde çok konuşamıyoruz. :(







İki hafta öncesinde  ondan habersiz bir şeyler alıp Japonya'ya göndermiştim. Paketim dün eline ulaşmış:)

Cumartesi günü mesaj atarak hediyenin ulaştığını haber verdi.O kadar mutlu olmuş ki çok teşekkür etti^^ Yoğunluğundan da hayıflandı.Hastanesinde bir sürü kişi emekliliğe ayrılmış böyle olunca da genç olanların sorumluluğu ikiye katlanmış.



Benim Japonya'da ki ilk mektup arkadaşım olur Sayumi. 2014 yılından beri arkadaşız.Şöyle bir bakınca vay be ne kadar uzun bir süre diyorum kendi kendime. İnşallah bir gün yüz yüze tanışma şansım da olur :)



Bir sürü böyle kawaii denilecek çoraplar göndermiştim bu paketimde.Özellikle de aldığım uyku bandıyla birlikte olan termal çorapları beğenmiş,çok sevmiş^^ Haliyle çok mutlu oldum bende hehe^^

Ulaşan paketim aşağıda. Yalnız bu resmi Sayumi çekip atmış bana mesajıyla beraber.Benim elimde mevcut bir fotoğraf yoktu.Unutmuşum çekmeyi T-T














13 Şubat 2016 Cumartesi

HOWL'S MOVING CASTLE


Herkese merhabalar!^-^

Bugün Hayao Miyazaki'nin yine bir unutulmaz eserini sizlere tanıtmak ve aynı zamanda izlemediyseniz önermek istiyorum.Benim gibi büyü,fantastik,macera üçlüsünü bir arada barındıran filmleri seviyorsanız buna bir göz atın derim ;)

Konusu ise şöyle:


Sophie üç kız kardeşin en büyüğü olmak gibi kara bir talihe sahiptir,öyle ki kısmetini aramak için evinden bile ayrılamamaktadır. Annesinin zenginler için tasarladığı şapka mağazasında gün boyu çalışmaktadır.Şapka tasarımı yapmaktadır.



Birgün farkında olmadan Çöl Cadısı'nın hiddetini üstüne çektiğinde,korkunç bir büyünün etkisi altında kalır,dış görünüş olarak yaşlı birisine dönüşür.



Bu berbat durumdan kurtulmasının tek yolu,tepelerde durmadan hareket eden bir şatodan,Büyücü Howl'la başa çıkmaya,bir ateş ciniyle pazarlık yapmaya ve çöl cadısıyla karşı karşıya gelmeye mecbur kalacaktır. 



Bu macera sırasında Howl ve Sophie bilinmeyen ve olağanüstü yanlarını keşfedeceklerdir. 




**İYİ SEYİRLER** :)





12 Şubat 2016 Cuma

KORE'DEN GELEN KOZMETİK ÜRÜNLERİM



Güney kore'nin kırtasiye ürünleri dışında kozmetiğine verdiği önemi de gözle görülür şekilde aşikar. Özellikle cilt bakım ürünleri ile dikkat çekiyor.



Türkiyede ki kozmetik mağazalarında  son yıllarda yavaş yavaş kore kozmetik ürünlerini getirttiklerini görebiliriz.Makyaj yapmayı seven biri değilimdir.Ama Kore'ye ait olan kozmetik ürünlerinin dışından ambalajına kadar kawaii durumda.Yani kullanmasam bile alırdım bu yüzden-.- Ülkedeki her şey başlı başına kawaii ^-^



Şu ana kadar mektuplaşmış olduğum Kore'den arkadaşlarımdan birçok kozmetik ürünler,testerlar  geldi.Hepsini kullanmasam da kullandıklarım içinde bir yorum yapmam doğru olmaz çünkü sürekli kullanamadım tester oldukları için.Bir el kremi gelmişti Etude House'dan alınmıştı.Bu el kreminden çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.Pamuk şeker gibi bir kokusu vardı*-*










10 Şubat 2016 Çarşamba

G-DRAGON SOLO ALBÜM İNCELEMESİ - COUP D'ETAT



Uzun zamandır bu yazım hakkında düşünüyorudm.Nasıl yazsam nerden başlasam diye..Sonunda bugüne kısmetmiş diyerek G-dragon'un solo albümü olan Coup D'etat hakkında bir şeyler karalamak istedim.



GD'nin iyi bir stil sahibi olması kadar çok kaliteli şarkılar yaptığını biliriz.En azından şarkılarını ve sözlerini dinlemiş olanlar benim ne demek istediğimi bilirler ;) Kore diyince herkesin aklına ilk olarak k-drama ile beraber k-pop müzikleri gelir. Tüm dünya çapında da birçok hayrana sahiptirler.Hele ki son yıllarda adeta bir akım gibi dünyanın bir ucundan bir diğerine hız kesmeden yayıldı ve yayılmaya devam ediyor da..Bu iyi mi yoksa kötü mü tartışılır.



Yaşam tarzını pek tasvip etmesem de kaliteli ve güzel müzikler yaptığını inkar edemem.Coup D'etat albümüne gelecek olursak,benim ilk edindiğim bir GD albümü bu. Aldığım ilk zamanlar çok mutluydum ama şu an hevesim gitti diyebilirim bir daha alır mıyım onu bilmiyorum-.-





Bu albümde on dört adet şarkı bulunmakta.2013 yılında çıkartmış olduğu bir albümün ikinci kısmıdır.Bu albümü için siyah ve kırmızı renk mevcut.  İçlerinden en sevdiklerim Black ve Crooked şarkıları  ^-^ O zamanlar albüm elime ulaştığında içerisinden bir galeriye ait davetiye çıkmıştı.Bende kocaman bir gülümseme tabi :D Düşünceli GD miz albümün içerisine kendi açmış olduğu resim galerisi için davetiyi de kondurmuş.




Albümün içerisinde olan şarkılar:

1. "Coup d'Etat" (feat. Diplo and Baauer)
2. "Niliria" (feat. Missy Elliott)
3. "R.O.D." (feat. Lydia Paek)
4. "Black" (feat. Jennie Kim of YG New Artist)
5. "Who You"
6. "Shake the World"
7. "Go"
8. "Crooked"
9. "Niliria" (G-Dragon version)
10. "Runaway"
11. "I Love It" (feat. Zion.T and Boys Noise)
12. "You Do (Outro)"
13. "Window"
14. "Black" (feat. Sky Ferreira)






9 Şubat 2016 Salı

PAYEDAR KAHVE



Evden dışarıya adımımızı attığımızda bir yerlerde vakit geçirmek,harcamak isteriz.Yürüyüşe çıkarak, alışveriş yaparak ya da çok sevdiklerimizle buluşarak bir yerlerde oturup çay/kahve söyleyerek muhabbet etmeyi dileriz.


İstanbul'da okuduğum için bir de üstüne Üsküdar da olunca,birçok yer keşfetme fırsatım oldu. İstanbul başlı başına çok kalabalık bir şehir ama böyle olması onun tarihi güzelliklerini,bir çok güzel mekanını keşfetme şansınızı da elinizden almıyor.

Üsküdar'a gelecek olursak,evimin biraz uzak oluşundan hayıflansam da çok başka bir yer benim için. Üsküdar'ın bana kattığı dostlarım ve onlarla geçirdiğim anılarım hep taptazedir bende.

Okul çıkışlarımızda ya da ders aralarımız da fırsatını buldukça Üsküdar'ın dar, buram buram tarih kokan,esnafın yüzünden güleryüzün hiç eksik olmadığı ve her adım başında görüp rahatlıkla kendini sevdirebilen kedilerini görmeniz mümkün.



Ben de pek sevgili blog okuyucularıma her zaman keyifle gittiğim ve içerisini,kahvesini ayrı sevdiğim bir mekandan bahsetmek istedim.Şahsen,kalabalık ortamları,yapay davranan insanların olduğu ortamları sevmem.Çok kasıntı gelir bana,rahat olamam,tuhaf hissetmeme bile sebep olur.Bazı mekanlar var ki bunlar istisnadır benim için.Bu yüzden Üsküdar'a yolunuz düşerse Payedar'a uğrayıp bir orta şekerli kahve içmenizi öneririm. :)





















8 Şubat 2016 Pazartesi

KISA BİR MUHABBET




Bugün pazartesi olunca okula gittim,yeni derslerimizle tanıştım,(güne biyoistatistik dersiyle başladık o konuyu hiç demek istemiyorum arkadaşlar)hastane stajım ile ilgili hocalardan bilgi almak için koşturduk derken bir baktık ki gün bitmiş.


Aslında okuduğum bölümü çok seviyorum.Çocukluğumdan beri çocuk doktoru olma hayali vardı aklımda.Doktorluk olamasa da çocuk gelişimi bölümünü tercih ederek yine çocuklarla haşır neşir olabileceğim bir bölüm seçtim. Evet okuduğum bölümün birçok alanda iş imkanı var.Ama ne yazık ki çocuk gelişimciler Türkiye'de henüz yerine oturtulmuş bir statüde değil.


Malum üniversite de 3.sınıf olunca daha şimdiden mezun olma telaşıyla birlikte nerede nasıl meslek sahibi olacağım konusunda endişelerim bugün hocalarımızın karmaşık konuşmalarından sonra bir kez daha artmış oldu-.-

Ama ama bu olumsuz düşüncelere rağmen hastane stajımı büyüük bir heyecanla bekliyorum. İlk dönem anaokulunda staj yapmıştım.Çok keyifli ve güzel bir deneyim kazandım.Hastane de sağlıklı çocuklara nazaran sağlık problemleri olan çocuklarla karşılaşacağım. Bu beni üzse de onların karşısında dik durup onları gülümsetmeyi,mutlu etmeyi bir o kadar da çok istiyorum. Bakalım ilerleyen günlerde beni neler bekleyecek :)



Herkese keyifli akşamlar Birpembesever'den 




BU KALEMLER Bİ HARİKA !!

                                                               


Haftanın ilk gününden merhabalar ^-^



Yaklaşık bir aylık bir tatilim bitti. Böyle olunca tekrar okul-staj maratonuna başlayacağım -.-
Madem öyle ben de dünümü biraz alışverişle geçireyim dedim. Hazır dışarı çıkmışken de kırtasiyeye uğrayıp çok sevdiğim zebra sarasa kalemlerden alırım diye de düşünmüştüm lakin sürekli gittiğim kırtasiyede de kalemlere zam yapılmış! Artık siz düşünün gerisini arkadaşlar,kalem ve zam diyorum:D






Gerçekten o kalemlerin çok rağbet gördüğünü anlamış oldum.-.-



Ben de başka markaların kalemlerine göz gezdirdim. Kore malı bir sürü kalemler gelmişti.Ama benim dikkatimi daha farklı kalemler çekti.Onlara yöneldiğimde böyle kalemler var mıydı kırtasiyelerde diye düşündüm.Kalemi elinize aldığınızda bırakasınız gelmiyor.Yazdıkça yazası geliyor insanın.Ben de bir şeyler yazmayı,çizmeyi,resmetmeyi sevdiğim için gelmişken alayım dedim,zamlanmadan :D


Herkese mutlu haftalar şimdiden,sevgiyle kalın








7 Şubat 2016 Pazar

JAPONYA'DAN GELEN MEKTUP



Herkese haftanın son gününden merhabalar!! 

Japonya'da ki arkadaşlarımdan biri olan Wakana'nın benim için göndermiş olduğu paketi mutlulukla açtım. Bu göndermiş olduğu ikinci paketi olacak.


Paketin içerisinde ilgimi çeken en önemli şey bir kirigami kitabı oldu. Herkes origaminin Japonya'da ki yerini,önemini bilir. Kirigami de buna benzer bir şey.Henüz kitabın içerisindeki materyalleri denemedim.Sanıyorum ki en kısa zamanda deneyeceğim.^-^ İçerisinde origami kağıtları mevcut.Bir sürü figür,desen var üzerinde. Ve makas yardımıyla kesince üç boyutlu bir şey çıkıyor ortaya.


Gelen paketin içerisinde en beğendiklerim tabii ki yine kırtasiye ürünleri*-* Bir kırtasiye sever olarak hepsini çok sevdim. Arkadaşım sanrio mağazasındaki ürünlerden almış ve bana göndermiş. Nasıl mutlu oldum nasıl:) Fazla tutmadan neler gelmiş bir bakalıımm ^-^ 

Mutlu günler!













6 Şubat 2016 Cumartesi

MEKTUP ARKADAŞIM OLMAK İSTER MİSİN?



Mektup ya da kartpostal yazmanın verdiği his tarif edilemez sadece yaşanılır.



Hele ki beklediğiniz mektup ya da kartpostalınız postacı tarafından kapınıza getirildiğinde,onu açıp okuduğunuz hissi hiç demiyorum bile,müthiş!




Ne yazık ki, teknoloji çağının içinde yaşayan bireyler olarak onlarla uyuyup onlarla uyanıyoruz.


Mektuplaşmayı ve kartpostallaşmayı seven biri olarak çok değerli ve eşsiz buluyorum yaptığım şeyi. Çok düşündüm ve benim gibi blog yazan kişilerle ve pek değerli blog okuyucularımla,hem onları tanımak hem de eskimeye yüz tutmuş mektuplaşmayı/kartpostallaşmayı gün yüzüne çıkartmak,siz değerli blog sahibeleri ve blog okuyucularımla mektuplaşmak/kartpostallaşmak istiyorum.


Lütfen bu yazımı duyurabildiğiniz kadar duyurun olur mu^-^ Şimdiden teşekkür ediyorum *-*

Benden mektup ya da kartpostal mı almak istediğinizi yorumla bildirmeniz yeterli. Adres kısımlarını mailleşerek halledeceğimizi umuyorum.






(Bu gifi çok deneyip de  yapamadığım doğru-.-)







 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design