31 Ocak 2017 Salı

OCAK BİTERKEN



Bursa'dan herkese bol güneşli günler!!

Tatilimin bitmesine son 1 hafta kaldı. Pazar günü Bursa'ya anneannem ve dedem için küçük bir sürpriz yapmaya gelmiştik. Gelmişken tatilimin son bir haftasını da burada geçireyim dedim ve ona göre de valizimizi hazırladık kız kardeşimle. 


Anneannemlerin oturduğu evlerinden Uludağ'ın zirvesi olmasa da dağın etekleri görünür. Her geldiğimde camın önünde durup bu güzel manzarayı hem seyreder hem de temiz havayı içime çekerim. Bu arada dedemin iki tane güvercini var. Aslında kendi güvercinleri değil ama bu güvercinler her gün her saat başı camın önüne gelir ve dedem de avuçla bulgurlarını koyar yiyip sonraki öğüne tekrar gelirler, öyle her şey de yemezlermiş sadece bulgur :) Dedem her Bursa'ya gelişimizde kız kardeşim ve beni gördüğünde ''Benim dede kuzularımm güvercinlerim gelmiş'' der,yani yokluğumuzda o güvercinlerle bizi özleştirdiğini düşünüyorum ben🙈


Bugüne gelecek olursak, kahvaltımızdan sonra ev işlerimizi yaptık. Daha sonra güzeel bir çarşaf böreği yapmaya koyulduk,övünmek gibi olmasın diyeceğim ama övmek istiyorum anneanneyle  ve anneyle yapılan her börek çörek bir numara benim için💜💜💜








4 yorum:

 

BİRPEMBESEVER