18 Ocak 2017 Çarşamba

SÜRPRİZ MEKTUP *-*







Bugün finallerimin bitişi derken eve geldiğimde bir baktım ki sürpriz bir mektup gelmiş bana. Nasıl mutlu oldum nasıll🙈 Sonra bir baktım ki Malezyalı arkadaşım Nana'dan gelen sürpriz bir zarf. Nana'nın beni düşünüp bir jest yapıp habersizce bunu göndermesi beni hem mutlu etti hem de çok şaşırttı😊 Bu arkadaşımla olan dostluğum yaklaşık olarak 1,5 yıldan fazla bir süredir devam etmekte. Biz sadece mektuplaşıp hediyeleşmiyoruz. Aynı zamanda birbirimizle iletişimimiz telefon üzerinden devam etmekte. Birbirimizle mutluluğumuzu bununla birlikte rahatlıkla üzüntümüzü derdimizi de paylaşıyoruz ve kısmet olursa bir gün yüz yüze tanışıp oturup konuşmayı da dört gözle beklemiyor değiliz 😍 



Bugün burada hava yağışlı. Yağmur kimi insan için iç karartıcı gelse de benim için güzel şeylerin başlangıcı oldu. Bugün de aldığım güzel bir mektupla günümün daha da güzelleşmesi gibi,çok şükür. Günümüz insanlarının birbirlerinden hep bir çıkar içerisinde olması kaçınılmaz bir durum. Şöyle bir bakınca ardıma güzel insanların çevremde olduğunu görmek ve beni önemsediklerini hissettirmeleri çok güzel bir duygu. Bugün bana gelen bu sürpriz zarf beni çok duygulandırdı. Nana'ya final sınavlarımın olduğunu ve bu  yılımın  çok yoğun bir tempoda geçtiğini  dile getirmiştim.Her zaman olduğu gibi üstesinden gelebileceğimi söylemişti. Bununla kalmayıp bana moral olması için bir kart göndermiş anlamlı ve duygu dolu cümlelerin olduğu. 

Herkese mutlu akşamlar!




3 yorum:

  1. Blogunuzu takip ediyorum. Sizi de benim bloguma beklerim.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel blogunuzu takipteyim, bize de bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER