16 Şubat 2017 Perşembe

SÜRPRİZ BİR KUTU




Hemen hemen her insan hediyeleşmeyi sever. Ama birden bire  hiç beklemediğiniz bir an olur ve o an da biri sizi mutlu etmek için sürprizler yapar. İşte böyle sürprizleri çok seviyoruumm.😊




Hello Kitty'e olan sevgim de pembe rengine olan tutkum kadar fazladır. Çevremde ki insanlar nerde bi hello kittyli bir şeyler görseler ya benim için alır sürpriz yapar ya da şurda Hello Kittyli bir şey gördük hemen seni hatırladık derler. İnsanların bilinçaltına da o kadar yerleşmiş bu fikir yani 😇😅 . Gelelim sürpriz kutuya. Kutuyu açınca içindeki şey beni çok şaşırttı 🙈. Sanırım birpembesevere verilebilecek en en güzel hediye bu olabilirdi . Hello Kitty.





11 yorum:

  1. Çok güzeller :) Hello Kittyi kim sevmez ki. Kocaman kız oldum hala görünce dayanamaz alırım :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çocukken en sevdiğim karakterlerden birisi kitty diğer sünger bobdu. geçen çekmecede kitty li deftere rastladımm şimdi de bu yazına. bir flashback yaşadım adeta. ne tatlı şeyler onlar. teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sünger bob da güzeldir ama benim için bir hello kitty olamaz -,- ^-^ Ben teşekkür ederim,sevgiler

      Sil
  3. Valla bende bir buna birde minnielere bayiliom.Ne kadr tatlıymis hediyelerin.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,evet minnielerde çok şeker ^-^

      Sil
  4. merhabalar bloger semtinden keşfettim sizi benim bloga da bekliyorum.:)
    Bende hello kity ürünlerine bayılırım. Çok güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^-^ Evet çok güzeller,bende sizin blogunuzu takibe aldım:)

      Sil
  5. Çok tatlılar pembe olan her şey güzel bencede hemen geldim merhabaa☺️

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER