24 Şubat 2017 Cuma

TUĞÇE'NİN GEZİNTİ GÜNLÜĞÜ - YEREBATAN SARNICI




Bahar gelmişse gezmelerde başlar öyleyse😍. Geçi Birpembesever yaz-kış demeden gezmeyi çok sever ama bahar da gezmek ayrı bi güzel olmuyor mu sizce de?😏


Dün başımıza gelen şanssızlığın ardından o günü güzel bir güne çevirmek için tramvayla Çemberlitaş'a geçtik. Şansımıza hava da çook güzeldi😇. Biraz resim çektim ve Sultanahmet'in arka kısmında dolaştık. Sonrasında yemek yemeye Sultanahmet Köftecisi'ne geçtik. Yemeğimizden sonra Eminönü doğru yürümeye karar vermişken tam o esnada Yerebatan Sarnıcı'nı işaret eden bir tabelayı gördük ve oraya gitmeye karar verdik🙈😇. Aniden yapılan gezileri de ayrı seviyorum. Ne yapacağına dair hiç karar vermiyorsun,kendini gün içerisinde olacak olan olaylara bırakıyorsun. Daha sonra girişe geldik ve biletlerimizi aldık. 


Alt kısma indiğinizde ister istemez birazcık üşümüye başlıyorsunuz. Benim burnum dondu🙈. Gittiğim her müzeden orayla ilgili ya broşürleri ya da biletleri almaya ve saklamaya özen gösteririm😍. Sarnıcı anlatan el broşürlerinden hem kendime hem de mektup arkadaşlarıma aldım😍😊. Burayı gezmek yaklaşık olarak 20 ya da 25 dakikanızı alır. Çünkü alan kısıtlı bir yer. Ve Sarnıç da bulunan suların içinde bir sürü bozuk para görebilirsiniz. Özellikle turistler dilek tutup gerçekleşmesi için para atıyorlar🙊. Sarnıç'ın bir bölümünde  wish pool (dilek havuzu) yazısı yazan tabela gördüm ve işte dedim😂😁😅. Yerebatan Sarnıcı gezim böyleydi😊. 

Başka gezilerde görüşmek üzere!!





4 yorum:

  1. Off çok gitmek görmek istediğim bir yer. Tom Hanks bile gelip gördü film çektiler ben göremedim icim yanıyor yaa😔😔😂😂

    YanıtlaSil
  2. heeey o yürüdüğün yol evet yaaa bence de en güzel yürüyüş yollarından biri yaa. solda yerebatan evet. sonra gülhanenin içindeki ahmet hamdi kütüphanesi bayılırım :) bak sultanahmetin arkasında altta denize doğru inerken erol taş kahvehanesi de var bi daaki gezin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim şimdi bak o dediğin yeri,hemencik gitmeliyim -,- ^-^

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design