20 Şubat 2017 Pazartesi

YAĞMURLU PAZARTESİ





Bu pazartesi yağmurlu bir haftaya başlamış olduk bugünle birlikte. Sabahki dersim için yine yola koyuldum ve okula gittim ve bir müddet sonra dersimiz iptal oldu. Bende sabah sabah Avm de dolaştım😂. Biraz gezindikten sonra yemek yemeye Üsküdar'a  geçtim ve yemeğimizi yedik. 

Yağmur bardaktan boşalırcasına hiç durmadan yağdı yağdı. Eskiden yağmurlu havaları pek sevmezdim,yani pek aram olmazdı. Sonra bir gün karar verdim ve yağmurlu havayı sevmeye başladım, bugün anladım ki alışmışım🙈.

 Öğle yemeğinden sonra biraz yürüdük ve ardından Payedar'a gitmeye karar verdik. Payedar çok sevdiğim bir mekan. Mihrimah Sultan Camiisi'nin yanında yer alıyor ve aynı zamanda karşı yakayı da seyre koyulmanız mümkün oluyor. Ben öyle her mekanın kahvesini beğenerek içebilen biri olamadım hiçbir zaman. Kahve takıntım var birazcık sanırım😔😄. Burada kahveler eşliğindeki sohbetimizin ardından bana formasyon yolları gözüktü tabii😂😁

Formasyon derslerim bitti ve sonunda buradayım😊 Şimdi kimlerr bugün blog yazmış okuyalım😇. Benim günüm böyleydi,yağmurlu bir gündü ve çok güzeldi çok şükür.




15 yorum:

  1. Yağmurun kokusu bambaşka dimi :) hadi dinlen birazcikta 💙😄

    YanıtlaSil
  2. Yağmura hiç hayır demem hele ki hafif bir yağmurun altında ıslanmak bambaşka bir şey :)

    YanıtlaSil
  3. yağmuru çok sevmem aslında ama yağmurda kiminle yürüdüğüne bağlı :)

    YanıtlaSil
  4. ay sen hep böyle olumlu ve iyimser yaz taam mııııı :)

    YanıtlaSil
  5. Pazartesi günü beni yağmur çok yordu gerçekten, normalde ben de severim ama bu pazartesi artık yağma diye bağırasım geldi :D

    YanıtlaSil
  6. yağmuru pek sevmesem de yine de bazen bana bile sempatik geliyor. en azından ben içeride battaniyemin altında elimde kahvem dışarıyı izlerken. ıslanırken öyle güzel olmuyor. güzel bir günün olmuş severek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,içeride olup ıslanmadıkça bende çok severim izlemeyi ^-^ Teşekkür ederiim :)

      Sil
  7. yağmuru ben de çok sevenlerdenim keyfini çıkarmak gerek :)

    YanıtlaSil
  8. Yağmurun sesini dinlemekte huzur verir bazen kahve fincanına bayıldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok huzur verici ve rahatlatıcı. Fincanları çok cici oranın :)

      Sil
  9. Yeni keşfettim blogunu, bana da beklerim :)
    mutlu günler...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER