20 Mart 2017 Pazartesi

GÜN BİTERKEN



Sabahleyin nedenini bilmediğim bir baş ağrısıyla uyandım. Sonrasında öğleye kalmadan geçti çok şükür. Bugün dersim yoktu. Evde keyif mi yaptım. Tabi ki hayır! Vize haftam bugünle birlikte start vermiş oldu. İnşallah son vizeleer. Hemen bir sonraki haftaysa formasyon derslerimin vizeleri.
 Zaman sizce de çok çabuk geçmiyor mu?

Bugün kendi okulumun dersleri yoktu dedim amma velakin akşam derslerim vardı😔. Bende saatin yaklaşmasıyla birlikte hazırlandım ve evden çıktım tam o esnada yağmur başladı. Ve eve tekrar girdim şemsiyemi aldım,otobüs durağına yürüdüm böylelikle bana da okul yolu gözükmüş oldu. 

Okula vardığımda vizeler için işlenmiş olan ders notlarını indirmeyi düşündüğüm fotokopiye girdim ve öyle bir yoğunluk telaş olamaz yani. Herkes kendi ders notları için gelmiş.Sakince hallettim işimi ve şu an ders notlarımla baş başayım😂

Ders çalışmam gerek💦.









8 yorum:

 

BİRPEMBESEVER