13 Mart 2017 Pazartesi

GÜNLERDEN BİR GÜN




Merhaba pek sevgili okuyucularım!

Yağmurlu bir haftaya başladık pazartesiyle birlikte. Bu sabah okula gitmek için evden çıktım. Önceki gün kendi kendime artık okula gitmeliyim diye düşünüyordum. Bu sabah da okula gitmek için evden çıktım. Çünkü yaklaşık iki haftadır okula gitmiyordum. Son sınıf öğrencisi olmanın verdiği rahatlık böyle bi şey olsa gerek😃.

Gelelimm bugüne. Mezun olabilmek için bitirme projesi hazırlıyoruz ve seçtiğimiz konuysa anne sütünün önemi ve anne sütü ile ilgili geleneksel uygulamalar hakkında olacak. Bir taslak oluşturduk bugün ve hocamıza sunduk, o da sunduğumuz taslağı beğendi. İnşallah güzel bir şey çıkar ortaya. En zor kısmı sanırım anket işi olacak. Bitirme projemizde istatistiksel verilere de ihtiyacımız olduğu için anket yapmak durumundayız. Bakalım neler yapacağız. 



Haftaya vizelerim var,ne kadaar kötü😒. Oysa ki hayat vizelersiz, finallersiz daha güzell👀. Bir de bugün otobüsle eve dönerken ineceğim durağa az kalmıştı ki kendimce otobüsten nasıl ineceğime dair planlar yapıyordum. Çünkü tıka basa doluydu otobüs neyse ki oturuyordum ama inmeme de az kalmıştı. Ön kapıya yakındım ve ön kapıdan inecektim, o esnada oturduğum yerden kalktım ve önümdeki insanlara tam -müsaade eder misiniz? diyecektim ki aniden şoför bey -evet,hanfendiye yol açıyoruz inmesi için müsaade edin dedi ve lafımı diyemeden teşekkür ettim. Toplumumuzda böyle duyarlı insanların arttığını görmek güzel bir şey.





6 yorum:

  1. Okul çok stresli bir ortam. Severek yapıyorsan ne güzel, gelip geçecektir bu ufak sıkıntılar. Umarım başarılı olursun projende.

    YanıtlaSil
  2. Ben sınavlara karsıym canm ya.Bütün hayatin 2 saat yada her neyse ona sığdırılmaya çalışıyor.Kimileri heyecan,kimileri hastaliktan basaramıyoe ve hopp gitti kocaman bir emek.Umarim sende hersey yolunda gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı fikirdeyim bende..
      Teşekkür ederim inşallah her şey güzel olur :)

      Sil
  3. heey anketi nasıl yapcaaan nerden seçceen :) otobüste hoşluk olmuş bak pek olmaz öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anketi grup arkadaşlarımla hazırlıyoruz ve 0-24 ay arası çocuğu bulunan annelere yapacağımız bir anket olacak.
      Otobüs olayı şans işte :D :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER