6 Mart 2017 Pazartesi

İÇİMDEN GELDİ




Şu sıralar sihirli değneğin hayatıma dokunmasını istiyorum.

Evet,bazen her şey istediğimiz gibi yolunda gitmeyebiliyor böyle olunca da ama diyorum çok şükür sağlıklıyım ve ailem yanımda. Şükredecek çok şey buluyorum kendimce.

Bazense her şeyi bırakıp şu diyar diyar gezme hayalimi gerçekleştiresim geliyor.

İhtiyacım olan şey sessizlik,yoğun geçmeyen bir hayat ve çıkarsızca yanında olan dostlar.

Bi ara gökyüzüne baktım. Hava yavaş yavaş kararıyordu. Bir sürü martı çıkageldi birden. Gözlerimi alamadım onlardan,izledim. Gökyüzünü aydınlatan martıları




5 yorum:

  1. Her zaman için dua'nın açamayacağı kapı yoktur. Dua en güzel isteme yöntemidir. Şüphesiz ki ol deyince olduran "O"dur...

    YanıtlaSil
  2. Herşey yolundaki gitmicek ki kul oldugumuz belli olsun dimi oturmaya gelmedik dünyaya 😃

    Hepsi geciyo sadece sabır 😃

    YanıtlaSil
  3. ay olur bazen öyle geçer sonra hayat güzel yaşamak güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bazen dedıgın seyler bende de oluyor.. Herkes de oldugu gıbı. Annesının prensesı de de demıs ya oturmaya gelmedık bu dunyaya ☺️Guzel laf tebrıkler

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yorumlar yazmışsınızz, iyi ki varsınız sizleer,teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER