14 Mart 2017 Salı

KARTPOSTAL GELDİİ !




Yazmış olduğum bir yazımda tanışmış olduğum Beyda'dan bugün bir paket gelmiş benim için. Eskişehir'den. Stajda olduğum esnada,ben evde yokken gelmiş. Eve varınca yorgunluğumu bir kenara bıraktım ve benim için göndermiş olduğu paketi açtım.

Paketi açtım ve kartpostal yanında bir de magnet. Sevdiğim ikili.😇 Kartpostala yazmış olduğu yazı da ayrı mutlu etti beni. Magnet buzdolabındaki diğer magnetlerin yanında yerini aldı bile!😉 Teşekkür ederiim 🙈.

En kısa zamanda cevaplayacağım inşallah,o halde mutlu akşamlarınız olsun!


18 yorum:

  1. Yüzünde gülümseme olabilmek güzel. Nicelerinde görüşebilmek dileğiyle. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettin beni Beydacığım,nicelerinde görüşmek dileğiyle inşallah :)

      Sil
  2. Oyy cok kibar bir davranis :) hayrli olsun canm :)

    YanıtlaSil
  3. İnce bir davranış takdir ettim kendisini

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir hediye :)güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir jest olmuş. böyle arkadaşlıklar, yollanan kartpostal ve mektuplar. sevindim adına gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  6. çook tatlıııııı bişiii olmuuuş :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir davranış, sayfana yeni misafir oldum bende beklerim,,
    sevgiler....
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz öyleyse :) Blogunuza gittim bile :) Sevgiler..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER