27 Mart 2017 Pazartesi

KELEBEK GİBİ



Çocukken baharın gelmesiyle birlikte bahçemizde kelebek yakalamaya çıkardım.

 Bu bazen yarım saat belki bir saat sürerdi. Ama hiç usanmadan bir tanesine sahip olmayı onlara dokunmayı, sevmeyi isterdim. İlk zamanlar bir tanesini yakalar hemen eve doğru koşar kapıyı çalıp annemin açmasıyla gözlerini kapamasını ve aç dediğimde elimde yakaladığım kelebeği odaya doğru bırakır annemi mutlu etmek isterdim.

Sonra bir yakalayıp eve gidiyorum ikincisi derken yorucu olduğunu anlamış olmalıyım ki cam bir kavanoza yakaladığım kelebekleri içine koyduğumu ve kapağına da hava alsınlar diye delikler açtırdığımı anımsıyorum.Sonra oturup meraklı meraklı onları inceleyip sonra da evde kavanozdan çıkartıp bir tanesinin önüne pet şişe kapağıyla su koymuştum😇.

 Her birinin birbirinden farklı oluşu,kanatlarındaki göz kamaştırıcı desenleri ilgi çekici,büyüleyici. 





13 yorum:

  1. bende yakalamaya çalışırdım ama hayatımda hiç yakalayamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok sabır istiyor, ne zorluklar çektim diyormuşum :D Teşekkür ederiim,keyifle okumana sevindim ^-^

      Sil
  3. Doğanın narın, zarif, renkli, tablodan kaçmış güzellikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett dimii :),daha nicelerine gözlerimizi kapatmış durumdayız şu teknoloji çağında..

      Sil
  4. Merhaba! :)

    Sondan önceki paragrafı okuyunca başının üstünde hale olan birini hayal etmiştim ki son harften sonra onun simgesini yapmışsınız :) Doğaya yakından bakınca gerçekten hayranlık uyandırıcı.

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
  5. Koyduğun resmi cok sevdim ki 😃nasılda harikalar dimi Yaratılış mucizesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zor seçtim çünkü birbirinden güzeller ya :) Evet hepsi birer Yaratılış mucizesi..

      Sil
  6. benimde küçükken çok ilgimi çekerlerdi rengarenk, irili ufaklı, desenli ve kısa ömürlü narin yaratıklar. beni çocuklupma döndürdün. :) sebgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada takipteyim seni de beklerim :)

    makyajbox.blogspot.com

    ve

    berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER