26 Mart 2017 Pazar

KÜÇÜK PRENS DİYOR Kİ




   Küçük prens güllere bir kez daha bakmaya gitti.

''Hiçbiriniz benim gülüm gibi değilsiniz. Çünkü henüz hiçbiriniz evcilleşmediniz. Ve siz de hiç kimseyi evcilleştirmediniz''dedi onlara.''Siz tıpkı tilkinin benimle karşılaşmadan önceki hali gibisiniz. Dünyadaki binlerce tilkiden yalnızca biriydi o. Ama ben onunla dost oldum ve şimdi artık o özel bir tilki.'' Güller bu duyduklarına çok bozuldular.''Evet, güzelsiniz. Ama boşsunuz. Sizin için kimse yaşamını feda etmez. Yoldan geçen herhangi biri, benim gülümün de size benzediğini söyleyebilir. Ama benim gülüm sizin her birinizden çok daha önemlidir. Çünkü ben onu suladım. Ve onu camdan bir korunakla korudum. Önüne bir perde gererek rüzgarın onu üşütmesini engelledim. Onun şikayetlerini ve övünmelerini dinledim. Ve bazen de suskunluklarına katlandım. Çünkü o benim gülüm.''







4 yorum:

  1. ne güzeeeel :) bi dee şu şarkıyı dinlesenee, camille-sui moi :)

    YanıtlaSil
  2. Oo ne kadar özel bir gül.Tıpkı değer verilwm insanlar gibi.kısa ve öz bir hikayeydi canm ellerine saglk 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,gerçekten de değer verilen bir insanlar gibi. Rica ederimm ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER