8 Mart 2017 Çarşamba

Emirgan Korusu



Bu yılda İstanbul,lalelerle artık bahar ayının içerisinde olduğumuzu bize bir kez daha hatırlatacak. 

Laleleri kim sevmez kii! Çeşit çeşit renkleriyle,dokularıyla,duruşuyla bambaşka bi şey. Hele ki tüm laleler bir arada olunca ve bu manzaraya şahit olduğunuzda değmeyin keyfinize! Ben  Emirgan Korusu'na her gidişimde o renk cümbüşünü gördüğümde içim kıpır kıpır oluyor😍. 


Bu yıl da yine Nisan ayında laleleri ekmiş olacaklar. Bu güzel manzarayı görmeyi sakın kaçırmayın derim ben. Tabii ki bende gitmeyi istiyorum🙈.


Geçen yıl gittiğimde bir sürü resim çekmiştim,sizlerle de bir kısmını paylaşmak isterimm😇.

Mutlu Günler!







2 yorum:

  1. blogunuzu takip ediyorum gayet güzel sizide bloguma beklerim http://kendinigelistiir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. emirgan laleleri evet yaaa ne mutluluk :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER