12 Mart 2017 Pazar

MİM - MİM DAVETİYEM



Bugün çok sıkıcı bir gündü. Ders çalışıyor olduğum için mi bilmiyorum bende bir şeyler yazayım dedim ve bu mimi yapmadığımı görünce hemmen yapayım dedimm hem birazcık kafamı başka şeylerle meşgul etmiş olurum.

Başlayalım mı?


1.Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin?

Hayatta bazen karşımıza küçük sürprizler ya da fırsatlar çıktığı oluyor ters giden olayların dışında. Ben böyle fırsatlar çıkınca düşünen ya da değerlendiren biri olarak bildim kendimi,en azından şu zamana kadar ki tecrübelerime bakarak bunu söyleyebilirim. Sihirli bir değneğim olsa şu anımı değiştirmek isterim dediğim zaman yok. Çünkü hayatta yaşadığım her şeyden pay biçiyorum ve bu pay biçtiğim şeylerin beni daha da olgunlaştırdığını düşünüyorum.


2.Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin,neden? Şu an mesleğin ne?


Küçükken içimde hep bir doktor olma hayali vardı. Çocuk doktoru. Ama küçükken doktora gitmeyi de hiç sevmezdim çünkü iğneden korkardım,hala olduğu gibi.Küçükken de çocukları çok severdim ve en büyük çocuk olmamında bu hayalimde etkisi vardır diye düşünüyorum. 

Şu an bir mesleğim yok sadece öğrenciyim T.T . İnşallah bu yıl mezun olmamla birlikte bir mesleğim olacak. Öğretmen hanım olacağım. Seçtiğim alan yine çocukların olduğu bir alan. Yani hayalime bakacak olursam çok uzak değilim.Yine mutlu olduğum bir yerdeyim.


3.Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliğini taşır mısnız?

Burçlara inanmam. Öyle her gün burç yorumları okuyan biri değilimdir. Lakin burcumun özelliklerinin bir kısmını taşıyorum. Akrep burcuyum. Açık sözlü , lafını yerine göre esirgemekten çekinmeyen,haksızlığa gelemeyen,yalanı sevmeyen ve yalan söyleyenleri de sevmeyen biriyim. Az birazcık da kıskanç biriyimdir,sadece değer verdiğim insanları kıskanırım ama belli etmem, içimde yaşarım bu duyguyu. Akrepler için söylenen klasik sözler kinci ve intikam alıcı oluşu. Ama bu her insandan insana göre değişen bir şey bana göre. Yani her insan yapabilir bunları. Mesela bana kötülük etmiş ya da kalbimi kırmış bir kişiye kin tutmam ya da intikam almam ben,sadece Allah'a havale ederim. Şunu da belirteyim,iyilik ya da kötülük etmiş kişileri de asla unutmam. Aklımın bir köşesine yazar, giderim😉




6 yorum:

  1. Örtmenimm diye az bağıtmamistim ilkokulda ben ya 😃 hadi insallah olursun tugcecim 🌼💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz geçtik o yollardan 😃😃 İnşallah,teşekkür ederimm ^-^

      Sil
  2. ne güzel hayallerine kavuşmuşsun demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. ay sen var ya ne iyi bir öğretmen olacaksın ki. iyi kalpli sevecen. seni çok sevcek öğrencileriin yaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER