28 Mart 2017 Salı

STAJ HALLERİ




Güneşli bir gün bugün. Yaşasınn!!
Bahar geliyor, kendini yavaştan alıyor olsa da😂.

Salı günleri yazacağım yazıları staj yaşantım aldı resmen😇. Ama hiçbir itirazım yok çünkü lisede yaptığım öğretmenlik stajımı ve öğrencilerimi seviyorum.

Bugün bir ders erken çıktım stajdan. Hava pırıl pırıl nasıl aydınlık nasıl güzell tam gezmelik diye geçirdim içimden. Tabi ki de hala öyle geçiriyorum içimden ama gel gör ki akşama da formasyon dersleri var. Bitecek bir gün bitecek inşallah 😍

Haftaya iki ders benim. Ders anlatmalara başlıyoruz artıkk,çok heyecanlı! Kendimi çiçeği burnunda bir öğretmen hanım gibi hissediyoruum🙈.

Mutlu haftalar ve bol güneşli günler bizimle olsun!




10 yorum:

  1. Teşekkürler ^.^ Sana da güzel günler olsun.

    YanıtlaSil
  2. benim için staj günleri güzel ve zor zamanlardı ama her anını gülümsemeyle hatırlıyorum, inşallah güzel bir şekilde tamamlar ve mesleğine adım atarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel insanlarla karşılaşmak ve anılar da eklenince üzerine unutulmaz oluyor gerçekten... İnşallah teşekkür ederim :)

      Sil
  3. canım ne güzel günler kıymetini bil hem heyecanlı hem yorucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, eğlenceli kısmı olmasa yorgunlukları unutamazdım herhalde :)

      Sil
  4. başarılaar sevgili öğretmeniiiim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER