10 Mart 2017 Cuma

ÜLKE ÜLKE PULLAR #1 JAPONYA



Uzun zamandır aklımda yazmak istediğim şeyler vardı. Nasıl yazacağıma ve nerden başlayacağıma sonunda karar verdim. Devamını getirmek istediğim bir yazıya başlangıç yapıyorum o halde.

Hobilerimden biri olan mektuplaşmak ve kartpostallaşmak sayesinde bir sürü pullara sahip olduğumu söyleyebilirim. Birçok farklı ülkeden bir sürü pul..

İlk başladığım zamanlarda çok sık mektuplaşırdım değişik ülkelerden birçok insanla. Haliyle paket gelince üzerinde pullar da oluyordu. İlk zamanlarda pulları zarar vermeden nasıl çıkartacağımı düşünür ve bunun üzerine araştırmalar da yaptığım olmuştu. Ama zamanla bir iki tanesini feda ede ede öğrendim.

Kartpostallarımın üzerinde bulunan pulların dışında bana gelen paketlerin üzerindeki pulları ülke ülke ayırdım ve fotoğrafladım sizler  için. Gitmek istediğim ülkelerden biri olan Japonya'ya ait, sahip olduğum pulları bir araya getirdim ve bu  resim çıktı ortaya. Pulları da en az kırtasiye ürünleri kadar sevimli😇😍. Animasyon film karakterlerini bile pullarına yansıtmışlar😲.




12 yorum:

  1. hepsi de ayrı ayrı güzeller canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir hobi ♥ hepsi de çok hoş gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yine sevdigin seylerin gelmissss :) git gide artiyo koleksiyonun canm 😃

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Farklı ülkelere ait pul koleksiyonu yapmak çok hoş bir hobi. Hepsi çok güzel görünüyorlar. Bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller :) Bende zarar veririrm diye mektubun üstünden çıkarmaya çalışmıyorum bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Evet ya çıkartması baya zahmetli -,-

      Sil

 

BİRPEMBESEVER