7 Mayıs 2017 Pazar

-1-




Şu sıralar çok şey var aklımda. Onlardan birini de gerçekleştirdim az önce. Sosyal medya hesaplarını çok sık kullanmayan birisiyim. Sadece bir hesabım vardı ve onu da az önce kapattım. Şu an tek gördüğüm herkesin bir şeyleri gösteriş yaparak abartarak özel hayat kavramı dinlemeden apaçık herkese sunuyor olması. Benim gözümde çok basit kalan bir davranış oluyor bu tür paylaşımlar. Resimlerde bize gösterilen hayatlar çok mutlu, çok mükemmel, harika her şey modunda. Ama inanıyorum ki, bunun aksini de yaşıyorlar ki hayatlarını apaçık sergileme mecburiyeti gösteriyorlar ya da altında yatan bir takım psikolojik sebepler var bir hocamızın derste bahsettiği gibi. 

Mahremiyet duygusu yavaş yavaş siliniyor içimizden. Belki de çoktan silindi. Tıpkı merhamet, sevgi- saygı gibi duyguların şu an günümüzde aramızda olamadığı gibi. 

Bir de şöyle insanlar var. Haktan bahsederler. Komşu hakkı, kul hakkı gibi. Ancak sadece bahsederler. İğneyi kendine batırmaz asla. 






4 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Bazen ben de sosyal ağ hesaplarını kapatmak istiyorum. Ama pek çok tanıdığımla buralardan etkileşimde kalabildiğim için hemen bu istekten vazgeçiyorum. Yapmayı tercih ettiğim şey, bu ortamlarda daha az vakit geçirmeye çabalamak.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum.👍

    İnsta ve faceyi kapatmaya hep niyetlenir ve yeltenirim.Ama twittera kıyamıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel söledin yaa. ama blog en iyisi işte blogçular en iyi grup :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER