21 Mayıs 2017 Pazar

KPSS




Çok kasvetli bi pazardı bugün. Kpss sınavına gireceğim için gün erken başladı benim için.  Alanım öğretmenlik olunca bu dönem bu sınava girmeye karar verdim. Çok ani bi karar olmuştu benim için. O yüzdendir ki planlı bir çalışma ile giremedim bu sınava. Yine de kendimi denemiş oldum. 

İki oturumdu sınav. Bir ara oku oku bitmek bilmedi sorular. İkinci oturum bittikten sonra zihnim o kadar yorulmuştu ki, dışarı çıkıp temiz hava almak iyi geldi.

Lise'de aynı okulda olduğum bir kıza denk geldim. Hem de aynı sınıfta sınava girdik. Bir yanımdaki sırada oturuyordu. Lisedeyken farklı sınıflarda okuyorduk ama kız kardeşiyle aynı sınıfta olduğum için onu da isim olarak tanıyordum. Hoş bir tesadüf oldu, sohbet ettik :)




10 yorum:

  1. Umarim sinavindan iyi bir sonuc alabilirsin. Bu KPSS ne kadar da zorluyor insani. Ben de ogretmenim ama KPSS ile ugrasmak istemedim, tum arkadaslarim bugun sinavda ter doktuler, ben girmedim. :D *yuksek lisans dusunuyorum cunku :) Her neyse sinav sorularinin oku oku bitmeme dusuncesi ortak sanirim girenlerde. Arkadaslarim da aynisini soylediler de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah :)
      Öyle mii, meslektaşız yani çok sevindim :) Ales'e girdin mi peki bu yıl?

      Sil
  2. İnşallah güzel sonuçlar gösterirsin :)

    YanıtlaSil
  3. hadi hayırlısı yaa olmazsa seneye de girersin ki. sıkı bir çalışma ile kazanırsın eğer bu sene olmazsa yaniii. ama hadi olsuun bu seneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım artık hayırlısı hakkımızda :) Teşekkürler inşallah güzel ve iyi bir şekilde kolaylıkla oluur :)

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design