23 Temmuz 2017 Pazar

AGE OF YOUTH




Beş farklı kızın üniversite hayatlarını ve yaşamlarını ele alan bir dizi. Aynı yaşam ortamını paylaşan bu kızlar, gerek kendi içlerindeki gerekse etrafındaki insanlarla olan ilişkileri konu alınıyor. Kısa bir dizi. 12 bölümden oluşuyor. Bir solukta izleyebileceğiniz ve sizi içine çekebilecek bir dizi. Birbirinden bağımsız bu zıt karakterlerin kimi zaman birbirleriyle anlaşmazlıkları, alışma ve uyum süreçleri ya da zor zamanlar karşısında bir olmaları dikkat çekiyor. Her karakterden kendinize bir ders çıkartıyorsunuz aslında. Eğlenceli,güldüren, bazense duygulandırıcı bölümler oluyor. Ağustos ayında dizinin 2. sezonu çıkacak. Yine aynı karakterler ve birbirinden güzel bölümlerle. Çok dolu dolu geçen tam bir yaz dizisi. Dizide yer verilen şarkılar da güzel. İzlemeyenler izlesin derimm.






12 yorum:

  1. Güzel bir diziye benziyor, izlediğim dizi bitmek üzere ondan sonra başlayayım :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir dizi. Bir başlayınca dizinin içinde buluyorsun kendini.Keyifli seyirler şimdiden! :)

      Sil
  2. Bir solukta bitirmiştim. Son bölüme geldiğimi fark edememiştim bile💕 2. Sezonu heyecanla bekliyorum ben de!💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya.. Neyse ki 2.sezon geliyor sonraki ay. Merakla bekliyoruz *-*

      Sil
  3. Ama cok güzel anlatmissin ki sennn :). 😘 Agzina saglik canmm

    YanıtlaSil
  4. Severek izlediğim bir diziydi. İkincisi yayınlanacak şimdi. Onu bekliyorum heyecanla. Elinize sağlık ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az kaldı 2.sezona.. Ben de büyük bir merakla bekliyorum,teşekkürler! :)

      Sil
  5. Bende bu ara izlesem mi bunu diye düşünüyordum.:))
    Bakalım bende sevecem mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek solukta izleyeceğini düşünüyorum çünkü konular çok hayattan ve gerçekçi seçilmiş. İzledikten sonra yorumlarını da paylaşır mısınn? :)

      Sil
  6. izlemiştim çok tatlıııydııı :) şimdi school 2017 izliyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. School 2017 beni pek sarmadı nedense ya. 2015 güzeldi ama bak -.-

      Sil

 

BİRPEMBESEVER