8 Temmuz 2017 Cumartesi

BLOGUMDA YENİLİKLER



Birkaç gündür aklımda olan bir şeyi yaptım az önce. Biraz vaktimi alsa da sonuçtan memnun kaldım ben. Blogumda bulunan etiketler kısmımı düzenlemek istiyordum. Daha az kategoriye indirip,ortak ya da benzer yayınları aynı etikette toplamamın zamanı gelmişti. Hatırlıyorum da blogumda daha yeniyken, ilk zamanlarda çok karmaşık geliyordu bu işlemler. Blogun tasarımı,etiketleri düzenleme,sayfa tasarımı falan. Sonra zamanla deneme yanılma yoluyla öğrendim.


Blog temamı da ilk açtığım yıldan beri yani 2015'den beri kullanıyorum. Bu temayı ilk gördüğümde çok sevmiştim. Ve hiç değiştirmedim. Aslında birkaç tema baktım. Fikir edinmek için. Sonuç olarak temamı değiştirmedim. Her blogun kendi yazarını, yazılarının dışında blogunun temasıyla da yansıttığını düşünürüm ben. Bu temayı biraz daha kullanacağım gibi gözüküyor.

Bir yaz akşamından sevgiler!




16 yorum:

  1. Bazen ben de aynı şeyi yapıyorum. Zamanla öğreniyor insan :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun o zaman yeni kolaylıklaaar :)

    YanıtlaSil
  3. Bence çok tatlı bi blog tasarımın var. :)
    Bazen bu tip blog temizlikleri çok iyi oluyor. Daha bi iştahla heveslenerek yapıyosun. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güç olsa da zamandan alsa da bu temizlikler değiyor işin sonunda baktığında :')

      Sil
  4. Düzenlemeler gerekli oluyor bazen. İyi yapmışsın canım. Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. Ben begeniyorum seninkini yaa :) tabi etiketn bu hali daha ii olmus bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm ^-^ Bazen böyle düzenlemeler gerekli oluyor..

      Sil
  6. Teman çok güzel canım sade ve şirin tabi arada küçük düzenlemeler gerekiyor :))

    YanıtlaSil
  7. Bence teman çok güzel :)) Evet ben de daha yeniyim ve her şey zor geliyor çok vakit harcayıp yapabiliyorum :( Yine de eğlenceli blogla uğraşmak♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. ^-^ Çok vakit ve emek veriyoruz hepimiz blogumuza. Severek yapmak en güzeli ya. Kesinlikle çok eğlenceli :)

      Sil
  8. Nasıl kendine uyarladın acaba bende bloguma böyle şeyler yapmak istiyorum ama maalesef yapamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar!
      Tam olarak hangi konuyu sormuştunuz? Etiketler kısmını mı yoksa tema mı? Yardımcı olmak isterim,sevgilerle! :)

      Sil
    2. Temayı nasıl duzenliyecegimi merak etmiştim buldum artık teşekkürler:)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER