17 Temmuz 2017 Pazartesi

DİPLOMALARIMI ALDIMM !



Belki bugün kimi için yeni şeylerin başlangıcı olduğu bir gündür. Belki de bazı şeylerin bittiği bir gündür. Ya da mutlu geçen bir gün olmuştur. Veya aksiliklerle dolu kötü bir gün. 

Benim bugünüm, mutlulukla,sevinçle geçen önümde oluşacak yeni başlangıçlara adım atacağımı hissettiğim gün. Bu satırları okuyorsan benim bu günüme şahit olacaksın az sonra. Hazır mısın?

Artık öğrencilik hayatım bitti. Bugün Marmara Üniversitesi'ne formasyon diplomamı almak için erkenden yola koyuldum. Ufaktan ufaktan heyecan da vardı içimde. Formasyon diplomamı aldım ve okulun bahçesine çıktım. Şöyle dönüp ardıma baktım. Bir yılım burada iyi kötü geçti. Hoşçakal Marmara benim hikayem bu kadardı dedim içimden, gülümsedim ve asıl okuluma geçici mezuniyet belgemi almak için tekrar yola koyuldum.


Okuluma geldiğimde bir sürü stant kurulmuştu. Okulun tanıtımını yapan öğrenciler vardı. Ama okul bomboştu. Geçici mezuniyet belgemi almak için giriş kartımı teslim ettim ve imzaları atarak aldım belgeleri. Lobide oturdum biraz. Burada da dört yılım geçti. Son yılım streslerle,tezimle,bazı aksiliklerle dolu olsa da güzel günlerim de oldu. Bir ara sesli sesli artık resmen bittii, mezunumm diye bağıracaktım ama frenledim kendimi. :)

Üsküdar'da kahvaltı yaptık. En sevdiğim öğün kahvaltı. 💗 Uzun uzun sohbet eşliğinde yapılan kahvaltıları çok severim. Kahvaltının ardından postaneye gittim ve Malezyalı arkadaşımın hediyesini gönderdim. Yol üzerinde iki tane kedi gördüm. Bir anne bir de yavru kedi. Biraz ürkerek yanlarına gitsem de anne kedi onları sevmeme izin verdi. Yavru kediyi ellerime alınca mır mır mırladı. Sonra annesinin yanına bıraktım onu. Güle güle dedim. 


29 yorum:

  1. Yaaa harikasinnn cok sevindim senin adına :) artk ögrencilik de bitti asıl hayata basliyorsun. :) Gözn aydin 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacığım :) Evet,artık öğrencilik hayatım geride kaldı :')

      Sil
  2. Merhaba! Çook tebrik ederim, başarıların daim olsun ve hayırlı olsun bakalım. :)
    Darısı başımıza.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin!
      Teşekkür ediyoruum,kısmetse bakacağız artık ilerisine,darısı senin başına inşallah :)

      Sil
  3. Hayat çok garip. Bazen bir şey birilerini çok mutlu ederken bir başkasını üzebiliyor.
    Bu yıl ben de üniversiteden mezun olup, formasyon diplomamı da alacaktım. Ama hastalığım sebebiyle son dönem okulu dondurup, ara vermek durumunda kaldım. Tüm arkadaşlarım mezun oldu ama benim mezuniyetim şuan için meçhul.
    Sevincinize ortak olurken hüzünlendim biraz da. Ama her şeye rağmen hayat devam ediyor. Belgeniz hayırlı olsun. Başarılar dilerim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta yaşadığımız her şey imtihanımız aslında. Güzel günlerimiz de kötü günlerimiz de oluyor. Sizin adınıza üzüldüm. Her şerde bir hayır vardır. Ümidi elden bırakmamak gerek. İnşallah en yakın zamanda sağlığınıza tekrar kavuşup,kaldığınız yerden devam etmeniz dileğiyle..

      Sil
  4. Hayırlı olsun :)) Darısı biz öğrencilerin başına :D Nedense hiç mezun olmayacakmışım gibi geliyor bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm,inşallah darısı senin de başına.. Olursun ya,zaman çok çabuk geçiyor bir de bakmışsın ki diploman ellerinde :')

      Sil
  5. Kutlarım sizi, bundan sonraki yolunuz açık olsun.
    Üniversite son yılın son günündeki duygularımı hatırlattınız bana; evden atılmış, evsiz kalmış gibi hissetmiştim ve o gün bahçede kimse kalmayıncaya kadar beklemiştim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet, anılar hatırlanıyor iyisiyle de kötüsüyle de.

      Sil
  6. Tebrikler💐 Rabbim yolunu açık etsin.❤️

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsunn:) Başarılarla dolu bir hayatın olur inşallah bundan sonra da:)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun canım. Allah yolunu ve bahtını açık etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacığım,tüm güzel dileklerin için. 💕

      Sil
  9. hayırlı olsun çok sevindik :) darısı başımıza yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kızlar,darısı sizlerin başına inşallah :)

      Sil
  10. heeeeey her şey çok güzeeeel hep böyle olsuuun hayatıııın :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı uğurlu olsun.Bundan sonra yapacağın ve de yapmak istediğin güzel şeylere güzel kapılar açsın diplomalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel dileğiniz için,çok mutlu oldum :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER