15 Temmuz 2017 Cumartesi

EVİM EVİM GÜZEL EVİM



Sabah yola çıktık İstanbul'a dönmek için. Tatil güzel hoş da en zor kısmı döndükten sonra valizleri açıp kıyafetleri ayırmak ve yerleştirmek, ütülükleri bir kenara sıralamak sanırım. Bugün dönmeme rağmen henüz o kısma girişmeye cesaret edemedim doğrusu :') Gittiğiniz mekan şartlar bakımından nasıl olursa olsun insanın evi gibisi yok. Çok şükür evimdeyim. 


Eve dönüş yolculuğumuzda yine bir sürü mısır ve ayçiçeği tarlaları gördük. Ve babam bir tanesinde durdu. Ben arabadan büyük bir heyecanla indim tabii ki :) Hava bulutluydu. Güneş kendini sakladığından dolayı ayçiçeklerinin boynu büküktü biraz. Hiiç sorun değil, tabii ki geçtim ortalarına fotoğraflar çekindim.  ^-^ Sonra kendim resimlerini çektim. Babamı daha fazla bekletmeden yolculuğa devam ettik kaldığımız yerden.



İstanbul'a vardık. Bir müddet sonra Avm'ye gitmek için çıktım evden. Saatimi pil değişimi için iade etmiştim. Geldiğine dair mesaj gelmişti birkaç gün öncesinden. Hem de hazır gitmişken Malezyalı arkadaşımın hediyesini almayı geçirdim aklımdan. Saatimi de hediyeyi de aldım. Şimdi günün dinlenme kısmına geçiyorum ben. Sevgiyle kalın, hoşçakalıınn!







13 yorum:

  1. İnsanın en rahat olduğu yer evi oluyor değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Ya şu ayçiçekleriyle ben de o kadar çok fotoğraf çekilmek istedim ki anlatamam. Ama bizim memleket sıcak olunca sevgili ayçiçekleri solalı bir ay oldu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için bu da bir ilk oldu meselaa ^-^ Bir daha ki sefere solmadan sen de çekinirsin inşallah *-*

      Sil
  3. O zaman evine hoşgeldin. Herkesin kendi evi işte :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu sene eve zor attım kendimi. Nereye gidersek gidelim insanın evi gibisi yok gerçekten:)) Keşif etkinliğinde gördüm bloğunuzu, takipteyim:) Bana da beklerim, sevgiler:)♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! Bloguma hoşgelmişsinn :) İnsanın evi gibisi yok gerçekten. Boşuna dememişler: home sweet home ^-^ Size de uğrayacağım,sevgiler *-*

      Sil

 

BİRPEMBESEVER