1 Temmuz 2017 Cumartesi

MİM - YAZ İÇİN ÖNERİLER



Temmuzun ilk gününden kucak dolusu merhabalaaar!! Asıl yaz şimdi başladı bana göre. Çöl sıcaklıkları da kapıdaymış ülkemiz için. Bana sorarsanız çoktaan geldi bile! Haftasonu İstanbul'da termometreler 39 dereceye kadar çıkabilirmiş.

Sıcaklar bastırmış, tamamiyle yaz ayı gelmişse eğer bu havaya da uygun bir mim yapılır öyleyse. Sevgili Özlem yapmış olduğu bir mime beni de davet etmişti. Onunkini de okumak isterseniz buraya tıklayın.




Birpembesever'in yaz için öneriler listesinde yer alanlara bakalım mı şimdi de? 😊


1. Bu yaz dönemi içerisinde hiç dondurma yemeyen yoktur herhalde. Yaz meyveleriyle kendi dondurmanızı kendiniz yapmayı deneyebilirsiniz. Hem doğal hem eğlenceli hem de serinletici olacaktır.




2. Bir kitap listesi yapın. Yaza uygun bir kitap listesi olsun. Sizi neşeli, mutlu hissettirecek kitaplar. Benim kitap listem çoktan hazır bilee.





3. Yaşadığınız şehirde ya da başka bir şehir için gezi düzenleyin. Bol bol gezelim bu yaz! 







8 yorum:

  1. Kİtap listesi ve dondurmaya kim hayır diyebilir ki :) Çok keyifli bir yazı olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu akşam tatile çıkıyorum. Bir çanta dolusu kitap aldım. Neredeyse valize eş değer. Eşim beni vuracak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli güldüm ablacığım dediğinee :)) Kitap okumayı bu kadar çok sevmen ne kadar güzel ve örnek alınasıı. Mutlu ve güzel tatiller!! :)

      Sil
  3. üçü de tam yaz sembolü, düşününce bile mutluluk veren şeyler :) teşekkür ederim önerilerin için :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER