26 Temmuz 2017 Çarşamba

SECRET



Başlıktan da anlaşıldığı gibi sırlarla dolu gizemli bir dizi. Başrolde oynayan kadının bir erkek arkadaşı vardır. Bu adamın hayali de iyi bir savcı olmaktır. Kız arkadaşı maddi manevi ona her türlü fedakarlıklarda bulunarak destek oluyor. Birgün ikisi aynı arabadayken seyir halindedirler, bir kadına çarparlar ve kaçarlar. Polisler bu vur-kaç olayını araştırırlar ve nihayet araba sahibini bulurlar. Çarpan kişi aslında savcı olmak isteyen adamken, kız arkadaşı onun yerine suçu üstlenir. Başta da dediğim gibi çok fedakar ve düşünceli biridir. Ölen kadını seven de başka bir adam var. O da bu ikilinin sırlarının peşinde oluyor,ortaya çıkartmaya çalışıyor. Biraz dram kokan bir dizi ama sürükleyici. Hatta bazen sizi duygulandıran sahneler de var içinde. Aslında izlerken kimi zaman kadının yaptığı yersiz fedakarlıkları gereksiz bulacaksınız. Çünkü bu yaptığı fedakarlıklar ona kötü bir şekilde geri dönecek ilerleyen bölümlerde.


12 yorum:

  1. Bu aralar k-drama izlemek istiyorum ama bir türlü izleyemiyorum.Bunu da yazayım peki :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi izlemeyi çok istiyorum ama fırsat olmadı. Daha izlemedim bakalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsatını bulduğunda izlersin inşallah. Beğenmen dileğiyle :)

      Sil
  3. Bu diziyi de uyarlamışlar ,adını da Meryem koymuşlar.

    İzlemek istediğim ama bir türlü başlayamadığım dizi:) Türk dizisi oyuncuları bana etki etmedi bunlar daha afişte insanı etkiliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün fragmanı izleme şansım olmuştu. Açıkçası ben de pek beğendiğimi söyleyemem. Orjinali bozmamak en iyisi.

      Sil
  4. Basit bir düzlemde gibi duruyor. Ama aktardığınız kadarıyla bunun işleniş biçimi fark yaratacak gibi. Teşekkürler. İzleyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar yeni bir diziye başlamayı düşünüyorum. Ama bu dizi bana hitap etmez gibi duruyor. :(

    YanıtlaSil
  6. ay bunu da izlesem mii. nası yetişcez bu kore dizilerineee :)

    YanıtlaSil
  7. hiç kore dizisini izlemedim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane deneyebilirsin,sonra da karar verirsin nasıl olduğuna. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER