24 Ocak 2018 Çarşamba

MİM | 2017 & 2018





Sevgili Merve, geçtiğimiz günlerde ilk mim yazısının altına beni de etiketlemiş. Teşekkür ediyorumm. 💜
Yaptığı mimin cevaplarını burdan okuyabilirsin.  😊

Bu mime bakalım. Biraz 2017 hakkında, biraz da 2018 hedeflerimiz hakkında olacağa benziyor.

2017 yılı benim için biraz meşakkatli geçti diyebilirim. Üniversitede son senemi vermem, tez hazırlamam bir yandan ödevler, sunumlar derken formasyona akşamın bir vakti gidip gecenin geç saatlerinde evde olmam... Anlayacağın duygusal anlamda çöküşler yaşadığım günlerdi. Ardından mezun olup iş hayatına atılacağım diye sevinirken bir duygusal çöküş de ilk iş yerimde yaşadım. Çok dua ettim, sabredip bekledim güzel aydınlık günler için. Nihayet 2017'de kaldı bu kötü hadiseler.
Kabaca 2017'nin üzerinden geçtiysek hep beraber geçen yılın istatistiklerine bakalımm.

BİRPEMBESEVER'İN 2017 İSTATİSTİKLERİ

Blogda paylaşılan toplam yazı sayısı: 305

Okunulan kitap sayısı:  10

İzlenilen dizi ve film sayısı:  20

Gezilen mekanların sayısı: 13

2018 HEDEFLER ve PLANLAR

Hedeflerimin ilki daha çok gezmek, yeni yerler keşfetmek,

Sonra bol kitap okumak,

#20DENÖNCE20 etkinliğinde yer alan dilek listemin bir kısmını bu yıl gerçekleştirebilmek,

Daha iyi bir insan olmak.



18 yorum:

  1. Hedeflerinizi gerçekleştirirsiniz inşallah :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy hadi inşallah hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle :D

    YanıtlaSil
  3. Ay formasyondan gece geç saatlerde eve dönmek dedin de gözlerim buğulandı. Hayatımın en zor yıllarından biri gerçekten. O kadar iyi anlıyorum ki seni, bitse de gitsek modundayım bende ♥ Hedeflerinin hepsi gerçekleşir umarım *-* Daha iyi bir insan olmak hedefin yüreğime dokundu. Keşke herkesin böyle güzel hedefleri olabilse ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor zamanlardı gerçekten de.. Neyse ki kurtuldum.-,- Darısı isteyen herkesin başına.*-*

      Sil
  4. Yazı yazmaktaki azmine hayranim canm gercekten bravo derece cok iyi :) insallah dileklerin gercek olur 😄

    YanıtlaSil
  5. O blog post sayisini gorunce icimden sana kocamaan bir tebrik gonderdim Tugcecigim. Umarim tum dileklerin gerceklesir, her sey gonlunce olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin'im inşallah ikimizin de tüm dilekleri kabul olur. :)

      Sil
  6. Tümmm dileklerin gerçekleşsinnnn :) 💗 💗 💗

    YanıtlaSil
  7. 305 mi :) ne kadar çok blog yazmışsın :) Umarım dileklerin gerçekleşir. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Blog yazılarının bu kadar çok olmasını kıskanmış olabilirim :-) Umarım hedeflerine 2018'de kavuşursun :-)

    YanıtlaSil
  9. ay sen çok iyi bir insansın zateen daha nolcan beee :) ben de sana bol gezmek ve sevimli bir iş hayatı diliyom bana nee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, sen de çook iyi kalpli ve düşünceli bir insansınn,seviliyorsun ki. :)

      Sil
  10. Teşekkür ediyorum güzel düşüncelerin için İlkay. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER