15 Haziran 2018 Cuma

TALİHSİZ SERÜVENLER DİZİSİ




Talihsiz Serüvenler Dizisi. 
Dizide üç kardeş var. Bu üç kardeşten her birinin farklı bir yeteneği var. Biri araştırmaya ve okumaya çok meraklıyken diğeri icatlarla birlikte yeni buluşlar yapar. Beklenmedik bir anda evlerinde yangın çıkar ve Baudelaire ailesinin çocukları yetim kalır. 

Tüm şehir, bu üç çocuğu onlara kalan büyük mirasları ile Baudelaire yetimleri olarak çağırır. Kont Olaf adında bir tiyatro oyuncusu yetimlerin akrabası olarak onların velayetini alıp miraslarına sahip olmak ister. Baudelairelar sandığından da çetin ceviz çıkarlar ve birçok talihsiz olay ile birlikte peşi sıra komiklikler de gelmeye başlayacaktır.

Dizi biraz fantastik. Görüntüler, kostümler, karakterler çok yerinde olmuş. Çocuklar Kont Olaf'ın kötü davranışlarına maruz kalırken bir yandan da evlerinde birdenbire çıkan yangının izini süreceklerdir.

10 yorum:

  1. ay izlemedim ama pek hoş geldi bana anlattığın kadarıylaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik seviyorsan güzel diyebilirim sana. Ama çok yüksek bir beklentin de olmasın. :)

      Sil
  2. Gecen gün abim izliyordu varya bende en kisa zamanda izleyecegim👍🏻🌸 filmini defalarca izlemistim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini izledim ama pek hatırlamıyorum. Ona da bakarım bir ara o zaman. :)

      Sil
  3. İlk bölümünü izlemiştik kuzenimle. O kitapları okuduğu için diziyi sevmemişti, böylece ben de serinin ilk kitabını okudum ama devam etmedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarını okuduğumuz dizi ya da filmler bazen beklentiyi karşılamıyor olabiliyor maalesef ki.. Bu dizide de aslında bunu görmek mümkün ama yine de hoş bir dizi. :)

      Sil
  4. Ben de ilk sezonu izledim. Konu,senaryo, oyunculuk hepsi çok iyi olmasına rağmen dizi sıkıcı geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi çok ağır ileriliyor ara ara bana da sıkıcı gelmedi değil. :)

      Sil
  5. Bunu da listeme ekleyeyim. Güzel konusu varmış.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER