31 Temmuz 2018 Salı

WONDER





Bugün sana önereceğim bu anlamlı ve nadide filmin adı Wonder yani Mucize.
Filmde August adındaki küçük çocuk, anne ve babasında bulunan bir genin sonucunda dünyaya farklı bir yüzle merhaba diyor. Bebekliğinden beri birçok kez bıçak altına yatıyor. Yüzündeki derinin düzeltilmesi adına. 

Film, bu çocuğun çevresinde geçmekte. Onun ilk okula başlama heyecanı, ailesinin yaşadıkları, akran zorbalıkları, kazanılan gerçek dostluklar, aile, fedakarlık gibi birçok şeye değiniyor.

Her insan bu filmi izlemeli bence. Oyunculuklar çok sıcak ve gerçekçi. Senaryo kaliteli. İzleyiciye verilmek istenen mesaj film boyunca vurgulanıyor. Farklı bakış açıları kazanmamıza yarayan ve içimizi ısıtan muhteşem bir film olmuş.

August'un gözlerinden hayata bakan pencereye dahil olmuş olarak bulacaksın kendini. 

  İşte birkaç alıntılar;

'' Doğuştan gelen görünüşler değiştirilemez ama bakış açımızı değiştirebiliriz. ''

'' Olduğun yeri sevmiyorsan, olmak istediğin yeri hayal et. ''

'' Gerçek dostları bulmak zordur. ''

11 yorum:

  1. Bu filmi izlemiş ve de çok beğenmiştim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim. Çok anlamlı bir filmdi Yıldız. :)

      Sil
  2. Güzel bir filme benziyor not alıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kitabı okudum sevdim izlicem filmini deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı da mı vaar. Bakmam gerek ona da. Teşekkürler. ^-^

      Sil
  4. ayyyy yine berfçeye söyleyebilir misin yaa. son yazımın yorumlarında ona cevabımı okuyuversiin. tişkiir :)

    YanıtlaSil
  5. Kitabı çok güzeldi kesinlikle unutamadığım bir olayı var.Filmi olduğundan heberim yoktu merak ettim doğrusu. Bu güzel yazı için teşekkürler!

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER