12 Ağustos 2018 Pazar

İSTANBUL’A DÖNERKEN






Merhaba sevgili okurum,
Bu yazımı sana İstanbul’a dönerken yazmış oluyorum. 
Nerelerdeydin diye sorarsan eğer Bursa’da anneanne ve dede ziyaretinde olduğumu söylerdim.😊

Güne özgürlüğüne kavuşmuş masmavi bir muhabbet kuşunun balkonumuza konması ile başladık. O kadar güzel bir kuştu ki açıkçası sahibi için birazcık üzgün hissettim. 

Öğleden sonra bagçede mangal yapalım dedik. Babamlar mangalı hazırlarken biz de bahçede küçük bir gezintiye çıktık. Nerdeyse tüm yaz meyveleri olmuştu. Zaten Bursa diyince ilk akla gelen şeftalisi oluyor



 



Bahçede gezinirken çektiğim resimlerle baş başa bırakmak istiyorum senii.







                                             







Benim için kısa bir ziyaret olsa da anneannemin ve dedemin yüzünde tebessüm sebebi olabilmek çok mu çok mutlu edici. Bugünüm de böyleydi. 
Mutlu, huzurlu bir haftaya başlayabilmek dileğiyle.🌸🌸🌸














2 yorum:

 

BİRPEMBESEVER