22 Ağustos 2018 Çarşamba

KÖTÜ ANI






Anaokuluna başlarken alışma sürecim biraz uzun sürmüştü. Hatta başlarda çok ağladığımı hatırlıyorum. Bu süreci aşmışken ben, bir gün çıkışımda çok sevdiğim çantamı okulda unutuyorum. Çocukken de şöyle bir huyum vardı. ( Gerçi bu huyum hala var. 🙈 ) Eşyalarıma sahip çıkan bir çocuktum. Öyle bir yerde kolay kolay eşyamı unutmazdım. Hatta bunu ben 3-4 yaşlarındayken test bile etmişler.😊 Dedemlerdeymişiz ve benim  battaniyemi saklamışlar ama ben onu arayıp bulmuşum. Sonra öyle evimize gitmişiz.

Nasıl olduysa çantamı anaokulunda unutmuştum.  O akşam beni bir üzüntü ve huzursuzluk sardı. Anneme ''ya okuluma hırsız girerse'' dediğimi hatırlıyorum. 
Sabah oluyor, okuluma vardığımızda polislerin olduğunu görüyoruz. 

Ve öğreniyoruz ki okula hırsız girmiş. Hırsızın çaldığı şeyler arasında benim de çantam vardı. Bunu öğrendiğim de üzüldüm evet, çünkü içinde çok sevdiğim kalemliğim ve kalemlerim vardı.

O zamanlar kendi kendime şunu hep merak edip durdum. Acaba neden benim çantamı da çaldı ki? Üstelik içinde sadece kalemliğim vardı. Unutamadığım kötü anılardan biri de bu hırsızlık olayıydı işte.🙊

8 yorum:

  1. Sonunda mutlu son bekliyordum. Merak etmemek elde değil. Naptı acaba?

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç hırsızlık sayiden de. herhalde çantaları satcaklardı. demek ki çok parasız hırsızlarmış. battaniye anın çok tatliş amaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok ilginc bir olay olmuş ama. Okula hırsız pek girmez ve de okul çantasını da pek çalmaz bence. Bir hikmeti vardır mutlaka ama ne biz bilemiyoruz. Bu arada ben ise çocukken asla eşyalarıma sahip çıkmayan birisiydim. Hep kaybederdim bir şeyleri. En çok da kalemlerimi.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa🙊 Kalemlerim benim en büyük hazinemdi desem sana.☺️🙈

      Sil
  4. Unutmuşum😊 Bayramınız kutlu olsun!!!

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER