27 Ağustos 2018 Pazartesi

MİM | KOKTEYL




Sevgili Berfçe, çok tatlı bir mim hazırlamış. Farklı farklı sorulardan oluşan bu mime beni de davet etmiş. Onun mim cevaplarını okumak istersen buraya tıklaman yeterli olacaktır. 😊🌺

İşte mim soruları ve benim cevaplarım.

1.Okuduğun en güzel kitap hangisi?

Bir Psikiyatristin Gizli Defteri.

Gerçek yaşamdan izler taşıması, hem ürpertici hem de gizemli olması en güzel kitap yapabilir.

2. Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisidir?

Epik High - Spoiler

Her dinleyişimde çok hüzünlü bir şarkı gibi geliyor.

3. Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı?

Hayao Miyazaki'nin Yürüyen Şato'su. :)

4. Bir renk olsan hangi renk olurdun?

Pembe pembe pembe. 😊

5. Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik?

Dürüstlük,saygı,sadakat.

6. En beğendiğin yabancı dizi hangisi?

Sherlock Holmes.

7. Gelmiş geçmiş en iyi Türk dizi hangisi?

Bizim dizilere çok uzak olduğum için bu soruya bir cevap bulamadım.

8. Bir yerden yüklü bir miktar para kazansan o parayı ne yaparsın?

Türkiye ve Dünya turu.

9. Aşk her şeyi affeder mi?

Etmeyebilir.

10. Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkartırsın?

Önce kendimin ve ailemin güvenliğinden emin olurdum herhalde.

11. Şimdiye kadar yaptığın en büyük çılgınlık nedir?

Mektup arkadaşımla görüntülü konuşmak. ^-^

12. En garip alışkanlığın nedir?

Biraz düzen takıntımın olması.



MİMLENDİN!!

Bir Küçük Elif Meselesi

Nermin Punar

Beyda'nın Kitaplığı

Çok Bulutlu

Her Telden Şef



20 yorum:

  1. Canıım emeğine sağlık, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Filmi ilk defa duydum. İzlicem ben de :)

    Eline sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miyazaki’nin diğer filmleri de güzeldir. Onlara da bakabilirsin ki.🤗

      Sil
    2. İzledimm :)

      Çok güzeldi bayıldım diyebilirim. Sayende animeci olabilirim :D

      Sil
    3. Yaa ne güzeel sevindim buna.🙈☺️
      O zaman Totoro, Kiki’s Delivery Service de iyilerdenn öneririm. 😊🌸

      Sil
  3. Ayy bizde seninle görüntülü mü konuşsak acaba :)))

    YanıtlaSil
  4. Türk dizisi ben de fazla izlemem çünkü çok saçma diziler var. Ancak olsa olsa Ulan İstanbul ve Kanıt dizisi güzel. (Kanıt'ın eskisi) :) Keyifle okuttuğun bu yazı için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de hep alıntı oluyorlar ondan izlemek istemiyorum ben. :')
      Rica ederim.^-^

      Sil
  5. Hayao Miyazaki "Yürüyen Şato"
    Nefis bir animeydi :)

    YanıtlaSil
  6. Canım yaptım mimi çok teşekkürler :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2018/08/mimlendim-ve-mimledim-32-kokteyl.html#more

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifliydii, ben de hemen yapacağım teşekkür ederim davetin içinn <3

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir mim olmuş,emeğine sağlık.Okurken kendi cevaplarımı bile düşündüm. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindimm. 💖 Seninkini de okuyayım sen de yaptıysan mimi.🤗🌸

      Sil

 

BİRPEMBESEVER