30 Ağustos 2018 Perşembe

PİKNİK





Bu sabah erkenden yollara düştük. 
İş yerinde ayarlanan pikniğe, öğretmenler ve diğer personeller de davetliydi.

Maşukiye taraflarında bir piknik yeri ayarlanmıştı. Sabah yolculuğumuz sırasında bindiğimiz servis bozulunca diğer şubelerin servislerini bekledik. 

Beklenen ilk servis geldi. İş yerindeki arkadaşımın o servise doğru gitmesiyle dönmesi bir oldu. ''Biz buna binmeyelim'' ,dedi. Çünkü içerisinde eski patronum da vardı. 

Evet, olayları başa saralım. Şuan çalıştığım yerden önce, kötü bir yerde yine kötü bir iş tecrübesi yaşadım. Mesleğime atılmamın ilk yılında karşıma kötü insanların çıkmasıyla mesleğimden soğudum. Mobbing(psikolojik şiddet) 'e maruz kalmıştım. Bu kötü günlerin ardında da özel eğitim sektöründe işe başladım.

Bana kötü günler yaşatan bu kişilerin de bir eğitimci geçmişleri vardı aslında. Müdür, bir okul öncesi öğretmeni ve aynı zamanda da özel eğitim alanında çalışmışlığı vardı. Şuan çalıştığım iş yerinde de geçmişte çalışmışlıkları varmış. Birkaç kişi ile ortak oluyorlar ve eski çalıştığım anaokulunu açıyorlar.

Benim istifamı verip şu anki işime başlamamın ardından işlerinin pek de rast gitmediği kulağıma hep geliyordu. Allah biliyor ya, gerçekten zor zamanlar yaşamıştım ve onları Allah'a havale etmiştim. 

Kimsenin ahı kimse de kalmıyor gerçekten. Hele ki yok yere kalp kırdıysan elbet çıkıyor bir yerlerden. Bugün bunu yaşadım işte. Eski patronumla aynı konumda oldum. Yüzüme hiç bakamadı bir de.
 Bugünkü piknik sürprizlerle doluydu. 😊


12 yorum:

  1. ayyyy sıkıcı bir durum olmuş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim açımdan pek sıkıcı olmadı ama karşı tarafı bilemem.☺️

      Sil
  2. İlginç bir piknik olmuş Tuğçe kızım. Allah büyüktür. Neler yaşanıyor değil mi canım? Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Ece Abla, bazen Allah’a havale etmek en iyisi..
      Sevgiler!🌸🌸🌸

      Sil
  3. Karşılaşmanız kötü bir tesadüf olmuş.İş hayatı ( belki de insanlar ) öyle bir noktaya geldi ki artık, herkes hayatının bir evresinde illa ki mobbinge uğruyor.O iş yerinden, o tür iş arkadaşlarından kurtulmana sevindim, karşılaştığınızda yüzüne bile bakamamasına daha da çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimin gücü kime yetiyorsa...
      Ben de biraz sevindim açıkçası ☺️🙊

      Sil
  4. İlk tecrübenin kötü olması biraz üzücü olmuş ama hayat bir şekilde yoluna giriyor işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübelerle öğreniyoruz iş hayatını da işte.☺️

      Sil
  5. Bende öğretmenim ve senin gibi ilk tecrübem kötü bitmişti, çok heves kırıcı oluyor seni çok iyi anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak şeyler yaşamışız.. Ne kadar üzücü olsa da tecrübe oluyor bize de. ☺️

      Sil
  6. Kocaelilere gelmişsin demek, hoş geldiiin :))
    Eh ne demişler etme bulma dünyası, umarım ders olmuştur eski patronuna.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER