24 Ağustos 2018 Cuma

RISKY ROMANCE






Risky Romance.
Yenilerde çıkan şirin romantik komedi dizilerinden. 

Dizide kendinden emin ve mesleğinde oldukça başarılı nörocerrahi uzmanı bir erkek doktor var. Yani beyin ameliyatları yapan bir doktor. Çok başarılı olmasına rağmen çok da burnu havada birisidir. 

Hastane çalışanları arasında yaptığı başarılı ameliyatlardan dolayı hep parmakla gösterilir.
Aslında bu adam eskiden neşeli bir insandı. Ancak kısa süre önce geçirdiği bir trafik kazası sonucu beyninde birtakım hasarlar meydana gelir ve şimdiki kişiliğine sahip olur.


Diğer başrolde olan kadın oyuncu da endokronoloji (hormonlar ve metobolizma hastalıkları üzerine yapılan çalışmaları kapsıyor) uzmanıdır. Bu doktorumuz da işini severek yapan, hastalarını dinleyen ve onlarla duygu alış verişinde bulunan bir kişiliğe sahiptir. Bunların yanı sıra biraz da ısrarcı ve inatçı yönü de vardır.

İki farklı alanda çalışan bu doktorların arasında geçen ilişkiyi ele alıyor.

11 yorum:

  1. Twitterda videosuna denk gelmiştim, eğlenceliye benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hoş bir dizi ama çevirileri çok hızlı gelmiyor. :')

      Sil
  2. Beni kan tuttuğu için doktorlu şeylerden uzak duruyorum :D Tek izlediğim dizi Doktorlar'dı küçükken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Familiar Wife önerebilirim sana. O dizi de güzeldir. :)

      Sil
  3. romantik komedi. en sevdiğiim. bu da çok tatlış duruyoo. ay bak şey de çok tatliş, what's wrong with secretary kim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O diziye de kardeşim başlamıştı. Ona da sıra gelir inşallah. :) Teşekkürler! ^-^

      Sil
  4. Dotum ben galiba yine dizilerden sogudum yazı bile girmek gelmiyor bloga naapcam yaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya fark ettim.. Bu aralar yazı da girmiyorsun sen.
      Farklı konular üzerine mi yoğunlaşsan acaba? Değişiklik olur hem. :)

      Sil
    2. Yok be bildigin hicbirsey yazmak gelmiyor😕.Bakalim beklicem bir süre daha 😒

      Sil
    3. ayyyy bi kere daha olmuştuuuuu :) geçsin yine hadiiii :)

      Sil
    4. İnşallah güzel bir şekilde tekrar dönersin.💖💖💖

      Sil

 

BİRPEMBESEVER