14 Eylül 2018 Cuma

CANIM ÖĞRENCİM






Merhaba sevgili okurum!
Sonbahara yağmurla başladık. 
Yağmur sesini, toprak kokusunu seviyorum. 

Bugün yine o yağmurlu günlerden biriydi. Tüm günümü etkileyen bir güzel olayı da seninle paylaşmak istedim. Daha önceden de bahsetmiştim burada. Öğrencilerimden M. okumaya benimle geçti diye. Ve aramızda farklı bir bağ var. Utangaç bir çocuk olduğu kadar bir o kadar da konuşkan. Karşımda bir yetişkin gibi sohbet eder benimle. 

Bu yeni sistemle beraber öğrencim M.'yi alamadım dersime. Başka bir öğretmen arkadaşımla derse girerken öğrencime sınıfıma gidene kadar eşlik ettim. Ama pek bir buruk ve mutsuzdu. Ben birkaç öğrenciyle grup sınıfında dersteyken öğretmeniyle grup sınıfına geldiler.

Öğrencimin beni gördüğündeki yüz ifadesi tarif edilemez bir duyguydu. Öğretmen arkadaşım grup dersine aldığım çocuklarla ilgileneceğini ve benim de öğrencim M. ile vakit geçirmemi söyledi. 
İşte bu resimde gördüğün benim sabah kahvaltım. Pilav, kıyma ve çay. 😊

Ders sonuna doğru öğrencim M.'nin anne ve babası kuruma uğramışlar. Anne ile konuştum. Çok olumlu ve güzel geri dönüşler almak çok mutlu etti beni. Yaklaşık yedi ay süren okumaya geçme serüvenimizde şu an heceleyerek okumaktayız. Anneden duyduğum ''Allah razı olsun sizden'' cümlesi gözlerimi yaşarttı.  Ve oğlunun hayatında olmamı hep istedi. Yarın karşımıza ne çıkacağı belli olmadığından.

Canım öğrencim, iyi ki iyi ki varsın.


14 yorum:

  1. ay ne güzel çok duygulandım vallaaaa ve foto da biricik :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa öğretmen olmak bu dünyada insanın başına gelebilecek en güzel şey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!
      Emek,fedakarlık,sevgi gerektiriyor. Karşılığında bu miniklerin kalbinde yer edinmek her şeye değer. :')

      Sil
  3. Ne kadar güzell😍 Öğretmenliğin ne kadar kutsal bir meslek olduğunu sayenizde bir kere daha görmüş oldum :)
    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil
  4. yaa ne kadar güzel :) maşallah sana örtmenim :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar anlamlıydı Tuğçe'm. Çocuklar safiyetleriyle kişileri tahlil edebilirler. Sen özel birisin kızım. Sen de iyi ki varsın. Gözlerinden öpüyorum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım,
      İçten ve güzel cümlelerin çok duygulandırdı beni. İyi ki varsın. Teşekkür ediyorum.
      Huzurlu ve mutlu pazarlar diliyorum! :)

      Sil
  6. Öğretmenlik ne kutsal meslek... İmreniyorum. İyi ki var ve siz de iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkıyla icra edebilmek dileğiyle..
      Teşekkür ederim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER