16 Eylül 2018 Pazar

GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZLAR







Bugün gökyüzü çok güzeldi. Özellikle hava kararmaya yakın gökyüzünde meydana gelen birbirinden farklı renkleri uyum içerisinde bir arada görmek bana mutluluk veriyor. Böyle bir manzarayı görünce sulu boya defterimi ve boyalarımı elime alıp gökyüzüne bakıp resmetmek geliyor içimden.

Akşamüstü eve vardım. Gökyüzündeki ay, pırıl pırıl parlayınca eve yaklaşan adımlarımı azalttım ve bir nevi akşam yürüyüşünü yıldızları ve ayı izleyerek yapmış oldum.

İş çıkışımda, yakın zamanda işten ayrılan öğretmen arkadaşımla buluştum. En son ona yaptığımız sürpriz  kutlamada buluşmuştuk. 
Bugün iş yerimde çok büyük bir sorun olmasa da tatsız bir olay yaşadım. Bugünkü buluşma bana çok iyi geldi. 

Sevgili okur, bugün kendin için bir defa gökyüzüne bak.
Huzurlu geceler!





7 yorum:

  1. Keşke sulu boya ile resmetsen ne güzel olur :) Biliyor musun ben de kendime sulu boya aldım ve yakın bir zamanda başlayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bugün izledim bir sulu boya videosu, yakın zamanda yaparım bir sulu boya inşallah. :)
      Yaa çok sevindimm, seninkileri de bekliyorum merakla. :)

      Sil
  2. Sende çokça bak gökyüzüne. Kalbindeki tüm ağırlığı bulutlara satıver. Paylaş onlarla yüklerini. Dert tasa geçip gidici, gülümse. Sana en çok gülümsemek yakışıyor, unutma sakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Elif'im,
      teşekkür ederim. Şu cümlelerin o kadar iyi geldi ki bana. :)

      Sil
  3. Eveet, ben çok yaparım bunu. Geceleri gökyüzüne bakmayı çok severim. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER