6 Eylül 2018 Perşembe

KEDİ TIRMIĞI







Küçüklüğümden beri bende bir hayvan sevgisi var ki yaşım kaç olursa olsun bu sevginin sürmesini de hep istiyorum. Daha 1,5 yaşlarındayken bile kedi, köpek, kuş, tavuk kovalarmışım. Sevebilmek uğruna. 😊

Bir gün dışarıda bir kedi görüyorum. 7 veya 8 yaşlarındayım. Kedi çok sempatik bakmıştı ve benim ona elimi uzatmamla hayatımın ilk tırmığı ile tanışmış oldum. Daha dün gibi hatırlıyorum. Aklımda nasıl yer edinmişse bu olay unutmak imkansız oldu benim için. O günden sonra kedileri hep uzaktan sevdim. Onlardan kaçmadım ama bir türlü yakınlarına gidip sevebilme cesareti doğmuyordu içime.

Zaman su misali akıp geçti. Artık üniversiteye başlamıştım. Okulum da Üsküdar'daydı. Üsküdar'ın her köşesi kendini sevdiren kedilerle doludur. Üniversite 1.sınıfta kedi tırmığı korkumu, bir kedinin başına dokunarak yenmiştim. Hatta ismini de Minnoş koymuştuk. Çok yaşlı, tombul, kara bir kediydi. Derken 2.sınıf da bitmişti. Okul yolumda Minnoşu hep görürdüm. Hatta onu severken onunla konuştuğum bile olurdu. Tatilden okula dönüşte ise bir daha onu göremedim. Oradan her geçtiğimde aklıma o gelir.


10 yorum:

  1. İşte bu nedenle uzağım şu kediciklere yahu. Elini veriyorsun atağa geçiyor hemen, hihi :))

    YanıtlaSil
  2. Benim kırtasiyede çalışırken dükkanda baktığım bir kedi vardı. Dışarda dolaşır gelir kucağıma atlar uyuklardı. Şimdi nerelerdedir acaba.. 🤔

    Üsküdar üniversitesi mi acaba? Çünkü ben bu sene oraya başlayacağım da 😁 Üsküdar da öğrenci dostu güzel mekanlar için önerilerini alabilirim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lise öğretmenliği stajımı yaptığım bir okulun sınıfında da ton ton bir kedi vardı. Dersi dinlerken biz gelir kucağıma oturur uyuyakalırdı. Ben de onu anımsadım senin anını okuyunca.☺️
      Ya evet oradan mezunum. Payedar var güzel mekandır.🤗

      Sil
  3. Kesinlikle kedi aşığı bir insanım ama kedilere de biraz sitemliyim. Ne zaman sevmeye kalksam mutlaka bir yerimi çiziyorlar. Akşam eve gidince de beni düşünceler alıyor, acaba aşı olmalı mıyım, bir şey olur mu ki diye. Keşke bizim burdakiler de Üsküdar'daki kediler gibi olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden her kediyi de sevemiyorsun çok doğru. Aslında hayvanlar da haklılar. Bu zamanda onlara iyi davranan insanlar az.. Böylelikle kendini sevdirmeyen ya da korkanlar oluyor.
      Üsküdar’ın kedileri çok sevecen oluyor ☺️

      Sil
  4. Küçükken bağışıklık sistemim çok zayıftı her şeyden hasta olurdum + astımım vardı. O yüzden hayvanlara uzak büyüdüm. Hala da kurmam gereken o bağı tam anlamıyla kuramadım maalesef..

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER