23 Eylül 2018 Pazar

KONFERANS







Pazar günümü, uzun bir konferansa ayırdım. 
Zihnen çok yorgun hissetsem de faydalı bilgilere sahip olmanın mutluluğunu hala yaşamaktayım.
Cumartesi günü iş yerindeyken kurumumuzun sahibi beni yanına çağırdı ve böyle bir konferansın olduğunu, elinde de davetiye bulunduğunu belirtti. Sende gelecek görüyorum hocam diyerek beni göndermeyi istediğini söyledi. Ben de kabul ettim. İtiraf etmeliyim ki bunu duymak mutlu etti beni.🙈

İşte böyle gerçekleşti sevgili okurum.
Konferansa ilgi baya yoğundu. Konferansın konusu ise ''Uygulamalı Davranış Analizleri ve Otizm'' üzerine idi. Otizmli çocuklarda nasıl işe yaradığına dair birçok bilgi paylaşımı yapıldı. Uygulamadan çok akademik bilgiler verildi. Yabancı konuşmacılar da konferansa katıldılar. 

Bir sürü fayda verecek testler anlatıldı ve videolar izlettirildi. Bunlardan en çok hoşuma giden ise '' Sally & Anne Testi '' oldu. 

Yazımı şu cümle ile bitirmek istiyorum.

Otizm, bir hastalık değil farklılıktır.





8 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum ☺️ Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Senin adına ne mutlu öyle sözler duymak.. insana ayrı bir şevk veriyor. Ben de eğitim ile ilgili konferans, seminer, vs gitmek istiyorum fakat karşıma çıkmadı hiç. Ne güzel sen faydalanmışsın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenciyken de katılırdım ara sıra. Gerçekten yararı oluyor. Hem bilgi tazelemek hem de yeni şeyler öğrenmek adına. Sevgiler Sakura! :)

      Sil
  3. Eğitimler ile kendimiz de farkındalık yaratmak kişisel gelişimin bir parçasıdır. Etkili bir eğitim olmuş.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yararlı testler gösterdiler,alanımla ilgili. Faydasını görürüm inşallah. teşekkür ediyorum . :)

      Sil
  4. ay bi ara sally anne annatsana bizeeee bildiğin kadarıylaaan :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER