16 Eylül 2018 Pazar

KORELİ MEKTUP ARKADAŞIMDAN GELENLER






Birpembesever'den kocaman merhaba! 😊
Geçen hafta başında Koreli mektup arkadaşımdan posta geldi. Vakit bulunca bu yayında mutlu haberi paylaşmak istedim.

Mektup arkadaşım Sang A  yine kocaman bir kutu göndermiş. Bir sürü güzel hediyeler çıktı içerisinden. 




Öncelikle mektubu göstermek istedim. 
Kore'nin kırtasiye ürünlerini çok seviyorum. Çok şirin oldukları için. İçten bir mektup yazmış arkadaşım. Ayrıca mektupları okumak da pek bir keyifli oluyor. Ara sıra eski mektuplarımı açar okurum.


Ve chopstickler.
Kullanmayı denediğim ama başarılı olamadığım yemek çubuklarından göndermiş. 
En kısa sürede nasıl kullanıldığını da öğreneceğim.😊



Kore kültürünün resmedildiği yelpazeler ve ayna göndermiş.
Aynayı çok sevdim. Korelilerin geleneksel kıyafeti olan hanbok giymiş bir kadın var üzerinde.



Dekoratif bantlar ve işlemeli bir anahtarlık.
Bu hediyelik eşyaları Insa-dong adındaki turistik bir bölgeden almış.


Magnetler.
Her mektuplaşmamızda birbirimize muhakkak magnet göndeririz.🙈


Yazı anlatan minik minik kartpostallar.





Kutunun içinden çıkanlardan biri de abur cuburlar.




İki tane mendil göndermiş. Bir tanesinde yine hanbok giyen biri resmedilmiş. Diğerinde de sanırım Kore'nin geleneksel maskeleri yer alıyor.



Üst kısımda görmüş oldukların kartpostal.
Altta olanlar ise mektup setleri. 

Mektup arkadaşımdan gelenler böyleydi.
Bol bol mektup yazmak dileğiyle!🙈




18 yorum:

  1. 😊mendil çok ilginç dünyanın bir ucundan gelen aslında büyük bir kalp ve sevecenlik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle.. Mektup arkadaşlığı bambaşka bir şey. Herkes bir defa da olsa birine mektup yazmayı denemeli. :)

      Sil
  2. Çok güzeller Tuğçe ♥ Kim bilir nasıl mutlu etmişlerdir seni *-* Bayıldım hepsine, çok çok ciciler ♥ Güle güle kulan hepsini *-*

    YanıtlaSil
  3. Kore aşkı bende çok farklı bir noktada sanırım Pembesever. Sırf bu sevgim yüzünden 1 sene içinde Korece öğrendim. Öyle koreli bir arkadaşım da yok. Çok seviyorum, sürekli dizilerine,fotoğraflarına bakarım. Şimdi bugün kore kitapları okuyorum =) korece...

    Yalnız geçen gün daha, mektup hakkında yazı yazdım. Çok özeniyorum mektup arkadaşlıklarına. Şimdi sende de gördüm, içim buruklandı. İnsanların çam sakızı çoban armağanı bile olsa ne yollasa, yaşadığı mutluluk... Çok güzel... Gerçekten! İnsan keşke diyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senede Korece öğrenmen ne kadar da güzel.*-* İmrendim sana. :)
      Aslında imkanın varsa mektup arkadaşı bulup mektuplaşmanı tavsiye ederim. ^-^ Tarif edilemez bir duygu gerçekten de. Mektubu beklemesi özellikle. *-*

      Sil
  4. harika hediyeler... çok şanslısınız...

    YanıtlaSil
  5. Yaa ne kadar güzel sana çok imrendim, ben de dünyanın diğer ucundan mektup arkadaşlarım olsun isterdim :) hediyelerini de güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da bulalım mektup arkadaşıı. :)
      Teşekkür ederimm. :')

      Sil
  6. Mektupları mektup yazmayı oldum olası hep sevmişimdir :) çok keyifli bir yazı oldu benim içi. Ben de bloğuma beklerim https://yildizyagmuruu.blogspot.com/?m=0 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazenleri eski mektuplarımı açar açar okurum. Çok keyif verici. :)
      Elbette,uğrayacağım inşallah. ^-^

      Sil
  7. Hiç kıskanmadım, sadece ağlıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulalım mı sana da bir Koreli arkadaş? Çok güzel oluur. :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr!💖 Abur cuburları yiyemiyoruz ama her defasında gönderiyor arkadaşım dememe rağmen 😒🤷🏻‍♀️ Sana da gönderiyor mu arkadaşın?

      Sil

 

BİRPEMBESEVER