2 Eylül 2018 Pazar

ŞEHİRDEN UZAKTA BİR GÜN GEÇİRDİK






Bu minik yol arkadaşımızla başlamak istiyorum yazıma.😊
Şehirden uzakta bir gün geçirmek isteyince kendimizi İstanbul dışında yer alan köylerden birinde bulduk. 

Yolumuzun üstünde bu minik arkadaşımıza rastladık. Arabamızı geriye alarak onu yol kenarından alıp doğal yaşam ortamına salıverdik. Günümüzün sonuna kadar aklımın bir köşesinde hep yer aldı. ''Acaba tekrar yola çıkmış mıdır?'', diye. İçimden güzel düşünceler geçirerek, evde bir kaplumbağa baksam nasıl olurdu diye de düşünmedim değil.



Daha sonra oralarda yaşayan bir yaşlı çifte rastladık. Selam verdik ve bizi şirin bir bahçesi olan evinin balkonuna davet etti. Biraz sohbet ettikten sonra yapmış olduğu erik suyunu ikram etti. Afiyetle içtik. Çok sevecen ve misafirperverdiler.

Resimde görmüş olduğun yavru köpek de pek cana yakındı. Kendini sevdirmek adına yanımızdan hiç ayrılmadı. Birkaç şirinlikler yapmayı da ihmal etmedi.



Daha sonra köyün içerisinde gezinmeye başladık. Yetiştirdiği sebzeleri ve meyveleri satan köylülere rastladık. Kendimiz toplayamasak da kutular da satılan çileklerden de almayı ihmal etmedik.



Bol mavinin ve yeşilin bize eşlik ettiği güzel bir gün geçirdim. Doğa ile iç içe olmayı hep sevmişimdir. Şehrin kalabalığından uzaklaşmak adına böyle sakin sessiz yerleri ziyaret etmek günübirlik de olsa iyi geliyor insana.


7 yorum:

  1. ay neee güzeeel senin bu gezileriiin ve çilekler en güzeliymişş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklılık oldu bizim için de. :)
      Teşekkür ediyorum. ^-^

      Sil
  2. Merhaba Pembesever, senin blogunda en sevdiğim şey enerji... Geçirdiğin güzel günleri burada bizlere sunman, bunları fotoğraflandırman ve o heyecanla anlatman bana enerji veriyor, bir keyifleniyorum. Harika bir pazartesi başlangıcı oluyor bana. Seviyorum böyle blogları. Çok güzel bir gün olmuş gerçekten. Doğa ve hayvan sevgine hayranım sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. milenka.

      blogun yine kayboldu yaaaaa. taşındın mı yineee :)

      Sil
    2. Bunu duyduğuma o kadar sevindim ki sevgili Madame Milenka. :)
      Yazdığım yazılarda, okuyucuma o duyguları hissettirebildiğimi bilmek çok mutlu etti beni.
      Mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum sana!
      Teşekkür ediyorum.^-^

      Sil
  3. Ben de çok seviyorum şehirden uzaklaşmayı~ Köylerin temiz havası ve sakinliği çok iyi geliyor insana♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, bir de insanları çok misafirperver ve güleryüzlü. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER