22 Eylül 2018 Cumartesi

UNUTKANLIK







Bendeki unutkanlık aldı başını gidiyor. Son günlerde epey unutkanlık artışı yaşıyorum. Kötüye yormak da istemiyordum ancak şu aralar çok sık yaşamaya başladım. Çalışma hayatı, stres, üzüntü gibi faktörler de etkileyebiliyormuş.

Geçenlerde bir öğrencimle dersteyken dolabımdan almak istediğim bir kitabı almak için dolabıma yöneldim ve boş boş bakındım durdum raflara. Çünkü hangi kitabı alacağımı unuttum.Kısa süreli bir unutkanlıktı. Yerime oturup biraz düşününce hangi kitap olduğu aklıma geldi.

Akşam yemeğini yerken annem öğle arasında ne yemek yediğimi sordu. İçtiğim çorbanın adını söyleyemedim. Bunu da unuttum. Bunun gibi birçok örnek verebilirim. Son zamanlarda sık sık olmaya başladı bu unutkanlıklar. 

10 yorum:

  1. Tuğçe'm, çağın rahatsızlığı bu. Sakın fazla üstünde durma kızım. Geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Ece Abla'm. Kime desem bende de var diyorlar. :'(

      Sil
  2. Etrafta uyaranların çok olduğu hızlı bir hayat yaşıyoruz.Beynin bu kadar bilgiyi tasnif edip depolaması kolay değil.Çoğumuz unutkanlıktan muzdaribiz maalesef:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, bir gün içerisinde birçok şeyle meşgul oluyor beynimiz. :')

      Sil
  3. Biraz beynini boşaltman lazım sadece relax ol.

    YanıtlaSil
  4. ay evet bak oluyo herkeste üzme canınııı.

    YanıtlaSil
  5. Kimde yok ki bu unutkanlık... Fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER