8 Ekim 2018 Pazartesi

HER ŞEYE ZAM







Kız kardeşimle bugün bir Avm'ye ihtiyacımız olan birkaç şey almaya gittik. Ve gördük ki fırsatçılar her yerde. İthal edilmeyen kendi ürünlerimizin bile fiyatları artmış. Pazardaki meyve-sebze fiyatlarının arttığını bilsem de, giyime de yansıyacağını düşünmezdim.

Kol saatimin kayışı kopmuştu. Ve bayadır erteliyordum bunu. Hazır kız kardeşim de ödevi için kendine okul öncesi hikaye kitabı alacakken ben de kendime saat kayışı siparişi vereyim dedim. Aylar aylar önce sorduğum saat kayışımın fiyatı 65 lira artmış. Resmen hayatımızı şu doların iniş çıkışlarına  göre yaşıyor olduk. Çok can sıkıcı.😔 Temennim en kısa sürede ülkemize oynanan bu kirli oyunun bitmesi..

Mecbur kalmadıkça gitmiyorum şu Avm'lere. Kafelerde oturup vakit geçirmeyi çok severim. Ama buna alışveriş merkezlerinde bulunan kafeleri dahil edemedim bir türlü. Çok kapalı ve kalabalık yerlerden hoşlanmıyorum pek. Sanırım bu yüzden. 

Resimde gördüğünde benim kaktüsüm. O kadar kaktüsümden sadece bu kaldı geriye. Yaz ayında boy attı. Sonbaharın gelmesiyle birlikte gelişimi durdu. Dinlenmeye çekildi. Boynu bükük kaktüsüm diye seviyorum onu.😊🙈

Huzurlu geceler!

9 yorum:

  1. ayy senin kaktüslerin tabiiii :) zamlar evet ya sorma valla.

    YanıtlaSil
  2. Ben cafe yerine çay bahçelerini seviyorum. Özellikle benim gittiğime sadece bayan ve çocuklar geliyor ya daha bir mutlu oluyorum o cıvıltılarda. Zamlar her yere yansıdı ne yazık ki.Bizde pazarcıyız çarşaf nevresim vs satıyoruz. Bir aldığın malın fiyatı tüccarda bir sonraki mal alışında artmış oluyor. mecburen bizde zam yapmak zorunda kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Hayat iyice pahalilasti. Onu bırak, markete te gitmek bile ateş pahasi. Yağ alamıyor insanlar. Tereyağ 50,60 TL olmuş Ne yapsın insanlar bilmem... Bir dolar çıktı, alakalı alakasız herkes fiyatları arttırdı dolar olayını kullanarak... Zaten kriz kapının eşiğinde pusuda bide kendi halkımız bunu çıkarına yontarsa vay halimize diyorum...

    YanıtlaSil
  4. Kaktüsün çok tatlı görünüyor 😊 Avm’leri ben de pek sevemiyorum, alışveriş yapmayacaksam gitmemeyi tercih ediyorum. Salaş kafeleri çok severim ama sokak aralarında keşfedilmemiş ise özellikle 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu boy atmış halii, bir oldu benim kaktüsüm olalı. :')
      Ay evet ben de keşfedilmemiş yerleri sevenlerdenim.*-*

      Sil
  5. bende hergün zamlara isyan eder oldum . olur olmadık şeylerin bile pahalılaşmasına anlam veremiyorum malesef

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER