6 Ekim 2018 Cumartesi

SEVGİLİ DOST #12






Sevgili dost,

Çok şey anlatmak ve yazmak istiyorum. Ama bir o kadar da susmak.. Böyle bir karmaşanın içerisindeyim işte. Birinin beni çekip almasını bekliyorum. 

Bazı insanlara laf anlatmak fazlasıyla zor. Acaba tek bir cümleden anlamıyorlar mı? Ya da anlamak istemiyorlar da işlerine böylesi mi geliyor,bilmiyorum. 

Güne her gün aynı başlamıyoruz. Ve gün içerisinde yaşadığımız şeyler de  her bir günden farklı. 
Eğer duygularımız, düşüncelerimiz her gün aynıysa asıl problemli olan da budur bence.

Sevgili dost,
Geçenlerde birisi bana, ''Tuğçe'nin kendi dünyası var ve orada yaşıyor.'' dedi. Doğru bir tespit dedim içimden. Evet, birilerine ayak uydurmaya çalışmıyorum. Kendime ayak uyduruyorum. Kendi yaşantıma odaklanıyorum. Her insanı hayatıma almıyorum. Arkadaşlık ilişkilerinde de çok başaralı değilimdir. Ama bu durumu bir yetersizlik olarak da düşünmedim hiçbir zaman. Aksine az insanın, hayatımda huzura sebep olduğuna inanırım.

Sevgili dost,
Kendi dünyanı bul!


14 yorum:

  1. sevgili dost
    Kendi dünyanı bul!

    Arkadaş bir şeyin fazlası zarar ya insanında fazlası zarar. Ama çokta kendi kabuğuna çekilmek de zarar..
    Kendi dünyana aldığın kişiler sana yetiyorsa, seni olduğun gibi sevmeliler bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın bayan hohori!😊
      Evet fazla kabuğuna çekilmek de kötü. İnsanların beni bir kalıba sokmasından hiç hoşlanmıyorum. Huzurlu pazarlar!🤗🌸

      Sil
  2. Nasıl mutlu olacaksanız öyle yapın. Dünyanızda mutluysanız, dünyanız iyidir, bozmayın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett benim kendi dünyam en güzelii.☺️
      Huzurlu ve mutlu günler!🌸

      Sil
  3. O giriş cümlesi, işte ben diyorum defalarca okuyup.. Bu aralar ben de biri çekip alsa modundayım. İnsan sonra da tereddüt ediyor bunu istemek de doğru mu diye. Ya da tereddüt ettiriliyoruz bilemiyorum..
    Kim ne derse desin kendi dünyamız en azından ferah. İyi ki ferah..

    YanıtlaSil
  4. her zaman olmasa da bazen bende gerçekten az insanın hayatta huzur demek olduğunu düşünmüyor değilim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az ve öz olması en güzeli, her şeyde bu böyledir benim için. Sevgiler Fatma! :)

      Sil
  5. Herşeyin fazlası zarardır ne demişler az insan çok huzur ve insan kendi kendinede yetebilir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öylee, az insan çok huzur sözüne katılıyorum. :)

      Sil
  6. Herkesin dünyası kendine güzel... Önemli olan başkalarının ne dediğine kulak asmadan kendi dünyanın zevkine varabilmek 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevgili Sakura! *-*
      Kendi dünyamız en güzelii. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER